۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۴۸۵۳۴
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

آسیبهای اجتماعی آفتی برای رشد علمی و اخلاقی دانش آموزان است

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه آسیبهای اجتماعی از پیشرفت دانش آموزان جلوگیری می کند، گفت: حضور مبلغان و آگاه سازی نسل جوان بهترین راه مقابله با آسیبهای اجتماعی است.
آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور صبح امروز در همایش ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری که در خانه معلم خرم آباد در حال برگزاری است، گفت: تعلیم و تربیت دو بال برای پیشرفت دانش آموزان است.

وی با تأکید بر اینکه در مدارس نباید از تربیت دانش آموزان غافل شد، افزود: در زمینه تربیت دینی و رشد اخلاقی دانش آموزان حوزه علمیه نقش بسزایی دارد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان به همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: اعزام مبلغان و حضور مستمر در مدارس در تقویت و تربیت بنیادی و اخلاقی دانش آموزان مؤثر است.

وی تربیت نیروی کارآمد و متخصص را لازمه رشد و پیشرفت دانست و گفت: در این راستا مبلغان باید دوره های آموزشی لازم را گذرانده و به علم روز مجهز باشند.

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: حمایت آموزشی و مالی لازمه تقویت توانمندی تبلیغی مبلغان است و در این راستا متولیان امر باید توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آسیبهای اجتماعی مانع رشد و ترقی دانش آموزان می شود، بیان داشت: تبلیغ به موقع و اثرگذار و آگاه سازی نسل جوان بهترین راه مقابله با آسیبهای اجتماعی است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: حضور مستمر مبلغان در مدارس لازمه تربیت دانش آموزان تراز جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی بین دانش آموزان و استفاده از روشهای نوین تبلیغ در جهت تقویت بنیه دین و اعتقادی دانش اموزان امری مهم و اثرگذار است که باید در اولویت برنامه های آموزش و پرورش و مبلغان قرار گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات