۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۴۸۷۷۶
امام جمعه بیرجند:

آل سعود منحرف، عامل و دست پرورده استکبار است

امام جمعه بیرجند با اشاره به کارشکنی‌های آل سعود در حج امسال، گفت: رژیم ملعون آل سعود مانع از این شد تا زائران خانه خدا از ایران به حج اعزام شوند، آل سعود منحرف عامل و دست پرورده استکبار است و آن‌ها ادعای مسلمانی دارند اما در در واقع دستشان در دست آمریکا است.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلیمن علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: حقوق بشری که آمریکا و استکبار از آن نام می‌برد در آینده جامعه را به سمت خودکشی دسته جمعی می‌برد چرا که انسان را جای خدا قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر امروزی ماده‌گرایی است، گفت: باید دانشجویان، دانشمندان و متدینان اعلامیه‌ای تحت عنوان اعلامیه تکالیف بشر بنویسند و اگر این اعلامیه در کنار اعلامیه حقوق بشر قرار بگیرد می‌توانیم جامعه خوبی را داشته باشیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به روز عرفه، افزود: عرفه روز شناخت، روز نیایش و روز توبه است و خدا در این روز نور را در قلب‌ها قرار می‌دهد، داشتن اخلاق، پاکدامنی و معنویت از صفات اولیای خدا بود و خدا تمام زیبایی‌ها را در این عالم خلق کرده است بنابراین باید روز عرقه را قدر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد:  مساجد و حسینیه‌ها باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند و در کارهای مثبت گام بردارند تا بسیاری از مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه استکبار و آل سعود عروسک هایی مانند داعش را درست کرده‌اند، ادامه داد: آمریکا به هر خیانتی دست می‌زند تا بتواند بر ملت‌های مسلمان مسلط شود و از هزاران راه نفوذ می‌کند تا فرهنگ اسلامی را دچار خدشه کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به کارشکنی‌های آل سعود در حج امسال، خاطرنشان کرد: رژیم ملعون آل سعود مانع از این شد تا زائران خانه خدا از ایران به حج اعزام شوند، آل سعود منحرف عامل استکبار و دست پرورده استکبار است و آن‌ها ادعای مسلمانی دارند اما در واقع دستشان در دست آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه استکبار و آل سعود تلاش می‌کنند توان نظامی ما را پایین بیاورند، اظهار کرد: باید ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ توان نظامی به کار ببریم، برخی‌ها متأسفانه امروزه به جامعه خود کم‌توجهی می‌کنند./880/201/ب2

ارسال نظرات