۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۹۱۶۵
امام جمعه بروجرد:

مسلمانان جهان به سکوت در برابر جنایات آل سعود پایان دهند

امام جمعه بروجرد به جنایات آل سعود در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: مسلمانان جهان باید سکوت در برابر این جنایات آل سعود را پایان دهند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در مراسم  بزرگداشت 13 شهید بروجردی فاجعه منا که در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: فاجعه منا و شهادت حجاج با لباس احرام و لبانی تشنه پس از گذشت یک سال همچنان بر قلب ملت ایران سنگینی می کند.

وی به جنایت سعودیها اشاره کرد و افزود: سعودیها پیکر نیمه جان حجاج را به جای درمان و مراقبت در سردخانه ها انداختند، حج و مسجدالحرام را به روی مردم بستند و در سرزمین امن الهی دست به ظلم و ستم زدند، مستحق عذاب الهی هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به بی کفایتی حکام سعودی، اظهار داشت: بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود عید قربان را به کام مسلمانان جهان خونین کرد.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در عراق، لبنان، یمن و سوریه، تصریح کرد: مسلمانان جهان باید ماهیت آل سعود را بشناسند و به سکوت خود در مقابل جنایات آل سعود پایان دهند.

حجت الاسلام ترابی به کارشکنی دولت آل سعود اشاره و عنوان کرد: مدیریت حج باید به مسلمانان جهان اسلام سپرده شود و برای ایجاد برقراری امنیت تدابیری اندیشیده شود.

عزت و عظمت کشور مرهون خون پاک شهدا است

امام جمعه بروجرد عزت و عظمت کشور را مرهون خون پاک شهدا خواند و گفت: امروز همه ما راه شهدا را ادامه داده و توطئه های دشمن ایستادگی می کنیم.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر عزت و عظمت کشور و مسلمانان و توجه به آرمانهای شهدا همان پیمودن راه آنان است و در این راه از ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع می کنیم.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و عزت کشور هستند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

گفتنی است، مردم شهرستان بروجرد و در برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهدای منا میزبان پیکر یک شهید گمنام بودند./9459/203/ب2
 

ارسال نظرات