۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۴۹۱۷۳
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

جشن دهه ولایت در 54 بقعه و امامزاده لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری جشنهای دهه ولایت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: 54 بقعه متبرکه و امامزادگان لرستان میزبان برگزاری این جشنها هستند.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جشنهای هفته ولایت از 22 تا 30 شهریور ماه جاری در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود.

دهه ولایت فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اهل بیت(ع) است

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان دهه ولایت را  فرصتی مناسب در جهت تحکیم پیوند بین مسلمانان با ولایت و ارتقای بٌعد معنوی جامعه خواند.

وی با اشاره به تلاش جریانهای فاسد همچون وهابیت و داعش و در جهت خاموش کردن نور ولایت، افزود: این ایام فرصتی ارزشمند برای تبیین مبانی اعتقادی اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام عباس زاده با بیان اینکه 54 بقعه متبرکه و امامزادگان استان میزبان برگزاری جشنهای هفته ولایت هستند، افزود: دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین نیز در 12 امامزاده شاخص استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: نماز عید قربان نیز در بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: قرائت میثاق نامه عهد با ولایت و خطبه اخوت به منظور برقراری عقد اخوت بین برادران دینی در امامزادگان از جمله برنامه های هفته ولایت است.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه یادآور شد: جشنهای دهه ولایت در بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان با حضور مبلغان برگزار می شود.

وی یادآور شد: نخستین مراسم سالگرد شهدای منا 25 شهریورماه جاری در امامزادگان شاخص همه شهرستانهای استان لرستان برگزار خواهد شد./9459/302/ب2

ارسال نظرات