۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۴۹۲۴۲
اردوغان:

نابودی داعش دینی بر گردن ماست

رییس جمهور ترکیه طی پیامی به مناسبت عید قربان اظهار داشت که نابودی داعش دینی بر گردن ماست.
اردوغان

به گزارش خبرگزاری رسا، رجب طیب اردوغان٬ رییس جمهور ترکیه طی پیامی به مناسبت عید قربان اظهار داشت: "نابودی داعش دینی بر گردن ماست. نابودی این گروه تروریستی در سوریه و پایان دادن به اقدامات آنها در کشورمان نیز وظیفه خطیر ملت ما و عملیات سپر فرات اولین گام در این راستاست".

وی همچنین تاکید کرده است: "مصمم و قاطع، با تکیه بر نیروهای مسلح خود و با همکاری برادران مان در منطقه٬ دست در دست هم کشور را از مصیبت و بلای پ.ک.ک نجات خواهیم داد.

اردوغان افزوده است: "درایت ملت و توان دولت باعث شده گروه تروریستی پ.ک.ک نیز همانند گروه خشونتگرا و تروریستی فتو شانس مقاومت از دست بدهند. سرنوشت مشابهی همانند پ.ی.د و ی.پ. گ شاخه سوری پ.ک.ک در انتظار آن‌هاست".

به گزارش آناتولی، رییس جمهور ترکیه خاطرنشان کرده است: هیچ کس نمی تواند مانع اقدامات ضروری برای نابودی سازمان هایی که کیان ملت و دولت ما را تهدید کرده اند شود. بدون توجه به اینکه چه کسی این سازمان‌ها را در پشت پرده حمایت می کند اقدامات لازم خود را انجام خواهیم داد".

او در پایان گفته است: ترکیه پس از 15 جولای بسیار قدرتمندتر٬ مصمم تر و پویاتر شده است. ملت ما پیام روشنی به کسانی که بیتوجه به ارداه آنها، قصد داشتند با کودتا، تروریسم، خشونت دولت را تصاحب کرده و قدرت را در دست بگیرند داد. افراد دارای چنین نیتی بدانند که با ارتش 570 هزار نفری، پلیس 260 هزار نفری و جمعیت 79 میلیون نفری ترکیه طرف هستند"./982/ب102/د

ارسال نظرات