۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۴۹۴۰۲

دوره‌های آموزشی فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه برگزار می‌شود

دوره های آموزشی تصوف، وهابیت، عرفانهای کاذب، بهائیت، اهل حق، مسیحیت و زرتشت به همت اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه برگزار می شود.
 همايش بررسي فرق و مذاهب با حضور روحانيان طرح هجرت مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره های آموزشی تصوف، وهابیت، عرفانهای کاذب، بهائیت، اهل حق، مسیحیت و زرتشت به همت اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش هی کاربردی حوزه های علمیه برگزار می شود.

براساس این گزارش، شرایط و مدارک لازم جهت نام نویسی، ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه های بلند مدت یا گذارندن 150 واحد درسی حوزه های سفیران هدایت، یک قطعه عکس و تصویر صفحه نخست شناسنامه است.

از مزایای شرکت در این دوره آموزشی می توان به امکان حضور در هجرت بلند مدت، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی و امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی اشاره کرد.

شایان ذکر است، زمان و مکان برگزاری دوره شنبه یکم آبان تا پنجشنبه 27 آبان به مدت 24 جلسه ساعت 18 در شهرک پردیسان و مجتمع شهید صدوقی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی برگزار می شود.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره های آموزشی می توانند جهت نام نویسی به سامانه اینترنتی مبلغان بحش دین باوران مراجعه کنند./1324/ت303/ی

ارسال نظرات