۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱
کد خبر: ۴۴۹۵۷۴
عالم لبنانی تأکید کرد؛

فقدان امنیت در خاندان آل خلیفه در صورت اقدام احمقانه علیه شیخ عیسی قاسم

یکی از استادان بحث خارج لبنانی به آل خلیفه هشدار داد در صورت هرگونه اقدام احمقانه علیه شیخ عیسی قاسم، در خانه هایشان نیز در امان نخواهند بود.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ معین دقیق العاملی از علمای لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ معین دقیق العاملی نماینده حزب الله در قم و استاد بحث خارج در تجمع بزرگ طلاب بحرینی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور که سه شنبه شب در حسینیه امام رضا(ع) قم برگزار شد، گفت: از سوی مجاهدان مقاومت به شیخ مقاوم در منطقه الدُراز درود می فرستم. خون شهدا با مداد شیخ عیسی قاسم درآمیخته می شود تا ندای حق در هر سرزمینی به پیروزی برسد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حماقت آل خلیفه در سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین افزود: ظالمان در طول تاریخ به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته ای که به اقدام سیاسی برنامه ریزی شده جهت تاخیر در نابودی حکومت خود می پردازند، و دسته ای که با حماقت به اقداماتی دست می زنند که زوال خود را به سرعت می اندازند.

این عالم لبنانی با اشاره به پیام وزارت کشور درباره سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: پیام وزارت کشور سرشار از حماقت و نادانی است، زیرا این عالم بزرگ به تلاش برای تأسیس حکومت دینی متهم شده است. شیخ عیسی قاسم اگر واقعا حاکمیتی داشت هم اکنون شاهد سلب تابعیت آل خلیفه از سوی وی بودیم.

اتهام ارتباط شیخ عیسی قاسم با بیگانگان احمقانه است

استاد حوزه علمیه از وابسته خواندن رهبر شیعیان بحرین به بیگانگان به عنوان یکی دیگر از حماقت های آل خلیفه یاد کرد و ادامه داد: آل خلیفه گویی سرسپردگی به بیگانگان، حضور نیروهای سپر جزیره در بحرین و میثاق نامه با انگلیس درباره تأسیس دولت بحرین که سال گذشته منتشر شد و نشان دهنده وابستگی این خاندان فاسد است را به فراموشی سپرده است.

وی اظهار داشت: شیخ عیسی قاسم به دلیل تلاش برای حاکمیت عدالت بر کشور محاکمه می شود و با توجه به اینکه تحکیم عدالت و دین از مبانی قرآن است، دوری آل خلیفه از قرآن و دین به اثبات می رسد. 

حجت الاسلام و المسلمین العاملی با تأکید بر اینکه آل خلیفه اگر دین ندارد حداقل در مواضع خود حکمت و عقلانیت داشته باشد، خاطرنشان ساخت: شیخ عیسی قاسم برای بحرین و منطقه نعمت است. منتقدان دولت یک نعمت برای هر دولت به شمار می آیند زیرا سبب تصحیح عملکرد می شوند.

وی نسبت به فقدان این نعمت هشدار داد و تصریح کرد: اخراج این نعمت به معنای کفران نعمت های الهی است. آل خلیفه باید از این نعمت استفاده کند زیرا اگر این نعمت را از بین ببرد حتی در خانه هایشان نیز در امان نخواهند ماند./980/ب921/د

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ربابه اژند
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
با نظرشون موافقم
1
0