۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۹۵۷۷
روحانی بحرینی:

هرگونه حماقت علیه شیخ عیسی قاسم به معنای سرنگونی آل خلیفه است

مدیر حوزه علمیه بحرینی های قم نسبت به هرگونه حماقت از سوی آل خلیفه علیه رهبر شیعیان بحرین به شدت هشدار داد.
شیخ عبدالله دقاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی های قم در تجمع بزرگ طلاب بحرینی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور که سه شنبه شب در حسینیه امام رضا(ع) قم برگزار شد، گفت: ملت بحرین هیچگاه مجاهدت های شیخ عیسی قاسم را فراموش نخواهد کرد. به تحصن کنندگان در برابر منزل رهبر شیعیان بحرین درورد می فرستیم و اطمینان داریم که پیروزی الهی به دست آنان محقق خواهد شد.

وی افزود: تجمع امروز با حضور شهروندان کشورهای مختلف پیام روشنی به نظام بحرین است مبنی بر اینکه شیخ احمد عیسی قاسم از فقیهان بزرگ جهان اسلام است و به بحرین اختصاص ندارد. همه ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان حق دارند از این مرد بزرگ حمایت کنند.

این روحانی بحرینی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس، آل سعود و آل خلیفه بدانند که شیخ عیسی قاسم یک لقمه راحت نیست و گمان نکنید که این مرد بزرگ می تواند به راحتی مورد هجمه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه بحرینی ها ادامه داد: ملت های منطقه یکپارچه هستند و گمان نکنید بحرین از عراق و سوریه و ایران و یمن و بحرین و لبنان به دور است. هرگونه اقدام علیه شیخ عیسی قاسم عواقب خطرناکی برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

وی نسبت به پافشاری آل خلیفه بر استفاده از گزینه های امنیتی جهت پایان بحران انتقاد کرد و دولت را به بازگشت به زبان عقل و گفت وگو فراخواند.

حجت الاسلام دقاق در بخش پایانی سخنان خود گفت: تمدن ها با استثمار عقل ها و اندیشه ها ساخته می شوند نه تخریب آنها. اگر نظام حاکم بحرین مرتکب حماقتی علیه شیخ عیسی قاسم شود اولین کسی که در این مساله گرفتار و سقوط می کند، آل خلیفه است./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات