۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۴۹۷۴۱

هدیه شهید مدافع حرم به تشییع کنندگانش+تصاویر

شهید مرتضی عطایی در بخشی از وصیتنامه‌ خود با اشاره به دو رکعت نمازی که تحت قبه امام حسین(ع) خوانده است، آن را به شرکت کنندگان در تشییع جنازه‌ و خاکسپاری‌اش هدیه می کند.
شهید مرتضی عطایی فرمانده تیپ عمار شهید مرتضی عطایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، متن وصیتنامه شهید مرتضی عطایی فرمانده تیپ عمار از لشکر فاطمیون که روز عرفه در سوریه به شهادت رسیده است خدمت خوانندگان رسا تقدیم می شود.

در ابتدای این وصیتنامه آمده است: ثواب زیارت امام حسین(ع) و دو رکعت نماز تحت قبه سیدالشهدا (ع) در تاریخ 17 شهریور ماه 1390 مصادف با نهم شوال 1432 را که به جا آوردم برسد به کسانی که در تشییع جنازه‌ام شرکت کرده‌اند، غسلم داده‌ و کفنم کرده و به خاک سپرده و در مراسم تعزیه‌ام شرکت می‌کنند هدیه کرده و امیدوارم خداوند متعال، اربابم ابا عبدالله الحسین(ع) را شفیع و دستگیرشان در یوم الحسرت قرار دهد.

شهید مرتضی عطائی در بخش دیگری از وصیتنامهاش می‌نویسد؛ همه را تحت قبه دعا کردم مخصوصا تمامی همسفرانی که اینجانب را همراهی کردند و احتمالا از من دلخور و یا رنجیده شده‌اند.

وی به شب اول قبر اشاره می‌کند و در ادمه می‌نویسد؛ برای شب اول قبرم دعا نموده و در زیارت عاشورایی که از تاریخ دهم محرم الحرام تا اربعین بعد از نماز صبح که انشاءالله تحت قبه می‌خوانم دعا گویم و برای فرج امام زمان(عج) بسیار دعا کنید که فرجمان در فرج آقا و مولایمان صاحب الزمان(عج) است./978/ت303/ی

متن وصیتنامه

اعلامیه مراسم شهید در سوریه

ساک شهید مرتضی عطایی در فرودگاه مشهد/978/

 

ارسال نظرات