۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۹۸۰۳
آیت الله حیدری:

امت اسلام برای آزاد کردن حرمین شریفین از دست اشغالگران آل سعود متحد شود

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با اشاره به راهکار خارج شدن حرمین شریفین از اشغالگران آل سعود اضافه کرد: راهکار این مسأله بیداری ملت عربستان و ثانیا بیداری مسلمانان است تا به دولت های خود فشار بیاورند.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به حجاج و مسلمانان گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب از آل سعود به عنوان شجره ملعونه خبیثه مبنایی قرآنی دارد.

وی افزود: قرآن از دو جریان به عنوان شجره خبیثه و شجره ملعونه یاد کرده است، یکی یهودی ها ضد خدا و ادیان الهی هستند که در قرآن بحث لعن آن ها مطرح شده است یعنی یهودیان به واسطه پیمان شکنی هایی که کردند خداوند آن ها را ملعون دانسته است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که جریان دوم که قرآن از آن به عنوان شجره ملعونه یاد می کنند بنی امیه است، اظهار داشت: آل سعود در حال حاضر هم وابستگی شدیدی به صهیونیسم بین الملل و آل یهود دارد و هم اموی مسلکی را به صورت شدید دنبال می کند.

وی ادامه داد: این که اموی مسلکی را دنبال می کند به این دلیل است که تعالیم آن ها در راستای تطهیر معاویه و یزید است حتی کتاب های آموزش و پرورش آن ها درباره این افراد است، کتابی به عنوان امیرالمؤمنین یزید بن معاویه نوشتند و در مدارس آن را برای بچه ها تدریس می کنند.

آیت الله حیدری با بیان این که آل سعود بچه ها را با محبت یزید و عشق به بنی امیه بزرگ می کند، ابراز داشت: این وابستکی وهابیت به بنی امیه مسأله ای مشخص است و آل سعود به جد دنبال شجره خبیثه بنی امیه است.

وی عنوان کرد: در طول مدت اشغالگری قدس و فلسطین توسط یهودیان در هیچ مرحله ای آل سعود کوچک ترین مخالفتی با اسرائیل اشغالگر نداشتند بلکه همواره به صورت مخفیانه ارتباط داشته و اخیرا ارتباطات را به صورت علنی مطرح کردند و همواره ایران اسلامی را دشمن اصلی خود می دانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آل سعود در جنگ نیابتی بزرگترین خدمت را به صهیونیسم کردند چون تکفیری ها را در کشورهای اسلامی جان مسلمانان انداختند و اسرائیل احساس امنیت می کند، با توجه به وابستگی های آل سعود مناسب ترین توصیف شچره ملعونه خبیثه است که مقام معظم رهبری فرمودند.

وی با اشاره به راهکار خارج شدن حرمین شریفین از اشغالگران آل سعود اضافه کرد: راهکار این مسأله بیداری ملت عربستان و ثانیا بیداری مسلمانان است تا به دولت های خود فشار بیاورند تا حسابشان را به آل سعود تسویه کنند، به واسطه جنایت هایی که آل سعود در موسم های حج انجام داده به ویژه فاجعه منا امت اسلام باید گریبان آن ها را بگیرد و سرزمین وحی را از این دست های آلوده نجات دهد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات