۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۴۹۸۴۷
از سوی عتبه حسینی؛

خانواده های شهدا مورد تکریم قرار گرفتند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد که فتوای مرجعیت و خون شهدا سبب محافظت از عراق و مقدسات و ناموس ملت شد.
تکریم خانواده های شهدا در عتبه حسینی تکریم خانواده های شهدا در عتبه حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تکریم جمعی از خانواده های شهدا به مناسبت عید سعید قربان از سوی آستان مقدس حسینی در حرم مطهر اباعبدالله(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت شرعی عتبه حسینی در این مراسم گفت: خونی که مجاهدان بسیج مردمی و دستگاه های امنیتی تقدیم کردند، عامل حفظ کشور از مصائبی است که هم اکنون شهرهای اشغال شده با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: شهدا گرانبهاترین دارایی خود را در راه وطن تقدیم کردند. فتوای مرجعیت و خون شهدا سبب محافظت از عراق و مقدسات و ناموس ملت شد.

این روحانی عراقی با تأکید بر اینکه خون شهدا امانتی بر عهده همه است، تصریح کرد: بررسی تحولات رخ داده در مناطق اشغال شده از سوی داعش نشان می دهد که به فضل این مجاهدت ها در ناز و نعمت بسر می بریم.

خانم ساره محمد مدیر مرکز الحوراء زینب(س) کربلا در گفت وگو با خبرنگار رسا اظهار داشت: بیش از 100 خانواده به دعوت حجت الاسلام کربلایی در حرم مطهر امام حسین(ع) حضور یافته تا از همسران و فرزندان شهدا تکریم شده و شادی و سرور در دل آنان در ایام عید قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مراسم در چارچوب برنامه های حمایتی عتبه حسینی از خانواده های شهدا صورت می گیرد. خانواده هایی که امروز مورد تکریم قرار گرفتند عزیزان خود را در نبردهای آزادسازی اخیر از دست داده اند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات