۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۵۰۰۱۵
اوحدی:

عربستان حق گرفتن واجب شرعی از مسلمانان را ندارد

رییس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به آیات قرآن و بیان اینکه حج متعلق به همه مسلمانان است، گفت: عربستان حق گرفتن واجب شرعی از مسلمانان را ندارد.
سعید اوحدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سعید اوحدی، عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه منا در شهرستان ازنا با بیان اینکه اداره امور حج باید از سوی مسلمانان جهان اسلام صورت گیرد، گفت: هر کجا اسمی از حج در قرآن آمده است خداوند آن را متعلق به همه مسلمانان جهان دانسته است.

وی با بیان اینکه عربستان حق حاکمیت بر مسجد الاحرام، قبرستان بقیع و کعبه را ندارد، افزود: امروز نیز کسی حق سد کردن راه مسلمانان برای زیارت این اماکن را ندارد.

رییس سازمان حج و زیارت کشور به رابطه عربستان با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اشاره و عنوان کرد: این فرقه وهابیت اساس و پایه دینی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه عربستان حق گرفتن حج که واجب شرعی برای مسلمانان است را ندارد، گفت: باید این جنایات آل سعود پاسخ داده شود و خون شهدای منا آل سعود را نابود خواهد کرد.

اوحدی در ادامه با یادآوری بهه اینکه در نخستین کنفرانس پس از فاجعه منا عربستان به صراحت فاجعه منا را قضا و قدر الهی دانست، افزود: این امر نشان دهنده تفکر باطل و الحادی سران این کشور و آل سعود است.

سخنان رهبری نقطه عطفی برای مبارزه با گفتمان تفکر انحرافی است

رییس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای مقابله با تفکر باطل وهابیت و جنایات آل سعود که از این تفکر پیروی می کند، گفت: جامعه علمی، دانشگاهیان و نخبگان کشور باید سخنان رهبری را نقطه عطفی برای مبارزه با گفتمان تفکر انحرافی و الحادی بدانند./202/9459/ب1

ارسال نظرات