۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۵۰۲۵۴
علمای بحرین:

آل‎خلیفه توان خاموشی صدای آزادی و کرامت را ندارد

علمای شیعه بحرین با تقدیر از پیام کشورهای عضو شورای حقوق بشر درباره ظلم و ستم از سوی آل خلیفه، خاطر نشان ساختند که به نظام یادآور می شویم دوران محاصره آزادی بیان به سر رسیده و دیگر بازنمی گردد.
تجمع علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای شیعه بحرین با صدور پیامی از سخنان زید بن رعد الحسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل و پیام 35 کشور جهان درباره ظلم و ستم علیه ملت بحرین از سوی نظام آل خلیفه تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: از حقایق ذکر شده در گزارش کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره ملت بحرین و همچنین تأکید کشورهای عضو شورای حقوق بشر درباره رخدادهایی که تلاش های جعل سند و پرداخت رشوه نمی تواند آنها را از منظر جهانیان دور نگهدارد، استقبال می کنیم.

به گزارش اللؤلؤه، علمای بحرین افزودند: همه تلاش های نظام با وجود ممنوعیت فعالان حقوق بشر به خارج جهت بیان مظلومیت ملت بحرین و حبس جمعی از آنان و همچنین ارسال نمایندگان دولت به جای فعالان حقوق بشر و پرداخت هزینه های هنگفت برای مشروع جلوه دادن سرکوب و قلع و قمع ملت، ناکام مانده است و این یک پیروزی برای مظلومان به شمار می آید.

آنان تصریح کردند: از همه کسانی که حق را در یاری مظلومان و ستمدیدگان و سلب حق شدگان بیان می کنند، تقدیر کرده و صدای خود را در کنار صدای جهانیان منادی توقف ظلم و ستم دینی و سیاسی و حقوقی ملت بحرین تا گشوده شدن راه آزادی و راه حل های سیاسی به جای امنیتی قرار می دهیم.

در بخش پایانی این پیام تأکید شده است: به نظام یادآور می شویم که دوران محاصره آزادی بیان به سر رسیده و دیگر بازنمی گردد و محاکمه بازپرسی بیان از قرن ها پیش پایان یافته و زندگی نیز به آن دوران برنمی گردد و نمی توانید صدای آزادی و کرامت را خاموش سازید./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات