۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۵۰۴۲۴
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛

اجرای 4000 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 4 هزار برنامه در قالب 36 عنوان در مناطق مختلف استان برگزار می شود.
وحیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سرهنگ وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس تبیین اهداف، آرمانها، جایگاه و اهمیت مسائل امنیتی و دفاعی و لزوم مقابله با استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با اشاره برگزاری 4 هزار برنامه در قالب 36 عنوان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: رژه نیروهای مسلح در شش شهر استان در آغازین روز هفته دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نمونه، دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح کلینیک تخصصی داندانپزشکی سپاه و حضور راویان در مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه از جمله برنامه ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی به توزیع بسته های آموزشی ویژه دانش آموزان مناطق محروم در هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: صبح روز شنبه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مقاومت در مدارس به صدا در آمده، ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس با صبغه تجهیزات نظامی و امنیتی، شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا در روز پنج شنبه هفته جاری، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا به صورت محلی و پایگاهی در 17 شهرستان استان از جمله برنامه ها است.

وی از بازسازی واقعه غدیر و اجرای آن در چندین شهرستان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: پیاده روی خانوادگی در جمعه آینده از پارک غدیر به طرف ائللر باغی ارومیه، شرکت در نماز جمعه و برگزاری حلقه های صالحین با رویکرد بصیرتی و امنیتی در تمامی پایگاهها از جمله برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه دبیر برنامه های هفته دفاع مقدس امسال بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است، ادامه داد: برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس شش کمیته تشکیل شده که سپاه یا عضو در این کمیته ها و یا مسؤول اجرای برخی از آنها است.

وی در پایان به ایجاد بیمارستانها و بهداری های صحرایی در مناطق محروم اشاره و ابراز کرد: در سه منطقه تکاب، سردشت و چالدران بیمارستان صحرایی ایجاد می شود تا به افراد محروم و نیازمند امکانات درمانی رایگان ارائه دهند.

گفتنی است، گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 32 شهریور لغایت ششم مهرماه با برنامه های مختلف در آذربایجان غربی برگزار می شود./936/203/ب2

ارسال نظرات