۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۵۰۶۰۳
آیت الله علما:

دشمنان به دنبال حذف تفکر انقلابی از جامعه هستند

آیت الله علما گفت: دشمنان به دنبال حذف تفکر انقلابی از جامعه هستند، اگر تفکر انقلابی نداشته باشیم، انقلاب اسلامی به تدریج کمرنگ می شود، پس طلاب باید تفکر انقلابی را در حوزه های علمیه و جامعه نهادینه کنند.
جشن تلبس جشن تلبس جشن تلبس جشن تلبس جشن تلبس جشن تلبس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با حضور در جشن تلبس طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه، ابراز داشت: خداوند بر اساس حکمت خود ولایت را شکل داد و امروز مسلمانان دارای ولی و سرپرست هستند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: مکتب ائمه سراسر نور است، ملبس شدن به جامه روحانیت افتخار بزرگی است که نصیب طلاب می شود تا گام در مسیر ائمه اطهار(ع) بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر لزوم پایبندی به تقوای الهی، تصریح کرد: تقوا به انسان سیادت و آقایی می بخشد، طبیعت تقوا سیادت است و بزرگی و بزرگ منشی را به انسان عطا می کند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: تقوا سرمایه ای گرانبها و ارزشمند است که جز با تهذیب نفس به دست نمی آید، کسب تقوا موجب افزایش قدرت معنوی افراز می شود، همانگونه که امام راحل(ره) با تکیه بر ایمان و تقوا انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی در ادامه بیان داشت: وجود دو عنصر علم و تقوا در طلاب موجب موفقیت یک طلبه در رهبری جامعه اسلامی خواهد شد.

آیت الله علما یادآور شد: طلاب با تقوا و سیادت و ایمان و عمل خود به مردم درس می آموزند و مردم نیز از رفتار و اعمال علما و روحانیان درس می گیرند.

وی تأکید کرد: پیام لباس روحانیت برای طلاب تقوا، عبادت و ترویج دین مبین اسلام است، طلاب باید با پیروی از پیامبر گرامی اسلام(ص) دین را چهره به چهره تبلیغ کنند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: طلاب باید از فرصت های موجود برای اصلاح رفتار و اعمال خود استفاده کنند و ترویج اندیشه های اسلامی را در اولویت کارهای خود قرار دهند و آگاه باشند که اعتقادات مردم تحت الشعاع اعمال و رفتار طلاب و روحانیان است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان مطرح کرد: دشمنان به دنبال حذف تفکر انقلابی از جامعه هستند، اگر تفکر انقلابی نداشته باشیم، انقلاب اسلامی به تدریج کمرنگ می شود، پس طلاب باید تفکر انقلابی را در حوزه های علمیه و جامعه نهادینه کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات