۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۵۰۶۹۵
آیت الله علما:

تنها راه اعتلای دینی نظام، انقلابی عمل کردن طلاب و روحانیان است

آیت الله علما به تقویت حوزه های انقلابی و جلوگیری از نفوذ تفکرات غرب در حوزه ها اشاره کرد و گفت: تنها راه اعتلای دینی نظام، انقلابی عمل کردن طلاب و روحانیان است.
آیت الله علما

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جشن عمامه گذاری طلاب را مایه مباهات و افتخار برای نظام دانست و ابراز داشت: جشن عمامه گذاری از سنت های دیرینه حوزه های علمیه است که طلاب مستعد و ارزشی به لباس مقدس روحانیت ملبس می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: طلاب باید رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنند و تنها راه اعتلای دینی نظام، انقلابی عمل کردن طلاب و روحانیان است.

وی افزود: طلاب باید با تبعیت از فرمان ولی فقیه در مسیر انقلاب حرکت کرده و با خودسازی و خداشناسی به عنوان مربی مورد تأییدی خدمات دینی را به جامعه ارائه دهند.

آیت الله علما در ادامه بیان داشت: طلاب باید نسبت به مرتب سازی و نظم در امور، نشاط و شادابی و معاشرت با مردم و به ویژه فراگیری علوم دینی جدیت لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: طلاب تنها به سخنرانی در منابر اکتفا نکنند و به مناطق محروم هجرت کرده و با تبلیغ چهره به چهره و حضوری از مهارت های خود برای نفوذ کلام و ترغیب جامعه برای دریافت احکام الهی بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به مزار شهید گمنام در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، گفت: شهدا برای رسیدن به کمال مطلوب و سعادت ابدی آنچه که در توان داشتند در راه انقلاب و اسلام فدا کردند، روحانیان از معنویت، غیرت و مردانگی شهدا درس گرفته و آرمانها و اهداف متعالی آنها را در جامعه تحقق بخشند./857/302/ب2

ارسال نظرات