۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۰۸۱۸
با هدف ترویج فرهنگ علوی در جامعه؛

واقعه غدیر در شهرکرد بازروایی و بازسازی شد

واقعه غدیر برای پنجمین سال متوالی، در قالب سه کاروان و از سه نقطه شهر شهرکرد، با هدف ترویج فرهنگ علوی در جامعه بازروایی و بازسازی شد.
بازسازی واقعه غدیر شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، واقعه غدیر برای پنجمین سال متوالی در قالب سه کاروان و از سه نقطه شهر شهرکرد، با هدف ترویج فرهنگ علوی در جامعه بازروایی و بازسازی شد.

بازروایی و بازسازی واقعه غدیر به‌ طور تخصصی از سوی سپاه شهرکرد و با همت بسیجیان و هیأتهای مذهبی صورت گرفت.

در این برنامه بازروایی خانه کعبه و همچنین بازسازی غدیر جایی که پیامبر اکرم (ص) از حضرت علی(ع) به عنوان ولی و جانشین خود یاد کرد صورت پذیرفت.

خطبه ‌خوانی غدیر، برپایی غرفه‌ های نمایشگاه، برگزاری مسابقات با موضوع غدیر و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم معنوی بود.

نهادینه کردن فرهنگ غدیر، ترویج فرهنگ علوی در جامعه، شناساندن غدیر به آحاد مردم به عنوان شناسنامه و هویت اصلی شیعیان و نهادینه کردن ولایتمداری در بین نسل جوان جامعه امروز از اهداف بازسازی واقعه غدیر در شهرکرد بود.

لازم به ذکر است این مراسم معنوی با حرکت کاروانهای غدیر از سه مسیر حسینیه اعظم، بلوار شریعتی، خیابان ۱۲ محرم، خیابان ملت، ولی عصر جنوبی به سمت بیت العباس و مسجدالرضا علیه السلام، خیابان ملت، ولی عصر جنوبی به سمت بیت العباس و حسینیه ۱۴معصوم علیهم السلام(بارده‌ای ‌های مقیم شهرکرد)، ولی عصر جنوبی به سمت بیت العباس برگزار شد./203/9457/ب1

ارسال نظرات