۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۲۲۷
دبیر جشنواره علامه حلی استان بوشهر:

هدف جشنواره علامه حلی، پرورش نیروهای جوان حوزه است

دبیر جشنواره علامه حلی استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، پرورش نیروهای جوان حوزه در امر پژوهش و تبدیل این نیروها به استاد، مدرس و در نتیجه مبلغی است که خود نیز برای دیگران تولید نیرو داشته باشد.
علامه حلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسین فقیه ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواه علامه حلی در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره بستری است برای شکوفا سازی استعدادهای جوانان و تقویت بنیه نیروهای پژوهشی در استان که بهترین روش رسیدن به شکوفایی آسیب شناسی مسائل درونی حوزه و ارائه راهکار از طرف طلاب است.

حجت الاسلام فقیه بیان داشت: جشنواره علامه حلی با مدیریت جشنواره راه اندازی شد که به تقویت خود باوری علمی، ایجاد کرسی ها و نظریه پردازی تولید علم و زمینه سازی استعداد طلاب منجر شود.

دبیر جشنواره علامه حلی گفت: امسال اولین سال برگزاری جشنواره در استان بوشهر است که با همکاری معاونت شورای پژوهشی مسابقه مقاله نویسی برگزار و 165 شرکت کننده که 90 اثر آن آقایان و 75 اثر از بانوان به مسابقه ارسال شد و در سه سطح برگزیده، شایسته تقدیر و آثار شرکت کننده ها رتبه بندی شد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره، پرورش نیروهای جوان حوزه در امر پژوهش و تبدیل این نیروها به استاد، مدرس و در نتیجه مبلغی که خود نیز برای دیگران تولید نیرو داشته باشد، انجام شده است./846/203/ب3

 

ارسال نظرات