۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۵۱۷۲۱
علمای بحرین:

آل‎خلیفه سیاست احمقانه ای را علیه ملت در پیش گرفته است

علمای شیعه بحرین، سیاست نظام علیه ملت را احمقانه توصیف کرده و اظهار داشتند که ناکامی این سیاست هزاران بار به اثبات رسیده است.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اللؤلؤه، علمای شیعه بحرین با صدور پیامی، احکام ظالمانه علیه علما و اندیشمندان این کشور از سوی آل خلیفه را به شدت محکوم کرده و اظهار داشتند که آل خلیفه سیاست احمقانه‎ای را علیه ملت در پیش گرفته است.

در این پیام آمده است: نظام، سیاست بحران آفرینی و هدف قرار دادن گسترده شیعیان و علما و ارگان های دینی و سیاسی و حقوق این مذهب را از سرگرفته است. هجمه علیه علما یک قسمت بسیار حساسی از سریال هدف قرار دادن برنامه ریزی شده مذهب تشیع به شمار می آید.

علمای شیعه بحرین هدف از این مساله را تبدیل شیعیان به برده نظام توصیف کرد و افزود: احکام ظالمانه علیه علمای دین به دلیل تجمع مسالمت آمیز و جدایی ملت از نمادها و رهبران و جمعیت های بزرگ به معنای تکرار سیاست احمقانه ای محسوب می شود که هزاران بار در سال های گذشته ناکامی خود را به اثبات رسانده است.

آنان اظهار داشتند: نظام همچنان از درس عبرت گرفتن طفره رفته و دشمنی خود را با انحلال بزرگترین جمعیت سیاسی با هدف لغو صدای هزاران شهروند تکرار کرده است.

در ادامه این پیام تأکید شده است: محاصره و خاموش کردن انقلاب امکان پذیر نیست و بازداشت علما و آزادگان بر عزم و اراده ملت جهت تغییر و اصلاح می افزاید. مردم به علما و رهبران فداکار خود وفادار هستند و مواضع علمای مخلص در وجدان ملت ثابت است.

علمای بحرین تصریح کردند: ما خواهان لغو احکام ظالمانه، آزادی فوری علما و همه بازداشت شدگان، توقف هجمه علیه شیعیان و پذیرش قوانین ژنو و سازمان ملل هستیم./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات