۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۹۵۷
امام جمعه بندرعباس:

وحدت کلمه و یکصدایی در جامعه از رموز پیروزی در برابر توطئه‌ های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان وحدت کلمه و یکصدایی در جامعه را یکی از رموز پیروزی در برابر تهدید و توطئه‌ های دشمنان دانست و گفت: دشمن در فضایی همراه با وحدت و یکصدایی، راه به جایی نمی‌برد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی عصر امروز در همایش توجیهی روحانیان و مسؤولان هیئات مذهبی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس گفت: وحدت کلمه، عبادت در دل شب با هدف خودسازی، عدم وابستگی به زن و فرزند و حمل دنیا ازاهم  ویژگی‌های این دلیرمردان است.

وی افزود: برای نبرد با دشمن باید آن‌گونه آماده و قوی باشیم که دل دشمنان شناخته شده‌ای همچون اسرائیل، آمریکا و عربستان و همچنین دشمنان پنهان را خالی کنیم و لرزه بر اندامشان بیندازیم.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: وجود رهبری فرزانه و مقتدر و همچنین افزایش توان نظامی دو عامل مهم برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن بوده و این دو عامل حیاتی و مهم، دل دشمنانی چون اسرائیل و عربستان را خالی کرده است.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: ایجاد تشتت در جامعه سبب شادی دشمن می‌ شود و یک جامعه متشتت نمی‌ تواند در برابر تهدیدات دشمن بایستد.

وی وحدت کلمه و یکصدایی در جامعه را یکی از رموز پیروزی در برابر تهدید و توطئه‌ های دشنان دانست و افزود: دشمن در فضایی همراه با وحدت و یکصدایی، راه به جایی نمی‌ برد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح‌ کرد: ایران باید از لحاظ ابزار نظامی برتر باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در بُعد نظامی باید به جلو حرکت کند تا از اقتدار و صلابت پیش از پیش برخوردار باشد.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: آمریکا با تشکیل اتاقهای فکر، هدفی جز از بین بردن فکر و اندیشه و اعتقادات مردم ولایتمدار ایران را ندارد و از این رو به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی است.

وی تضاد آمریکا با ایران اسلامی را تضادی مبنایی عنوان‌ کرد و بیان‌ داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما نمی توانیم با امریکا مذاکره کنیم چون زبان این دولت، زبان زور بوده و اهل مذاکره نیست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ملت ایران، دشمنی دارد که با تشکیل بیش از هزاران مجموعه، شب و روز علیه ایران اسلامی با قدرت هرچه تمام تر فعالیت می‌ کنند و در تضاد کامل با تشیع و مبادی اسلام هستند،
 
آیت الله نعیم آبادی تأکید کرد: این میدان بسیار حساس بوده و ملت و مسؤولان ایران اسلامی باید بیش ار پیش بیدار و هوشیار باشند.

امام جمعه بندرعباس در پایان رفتار برخی طلاب و روحانیان را عامل عمده فرار از دین دانست و تصریح کرد: در ماه محرم باید روحیه انقلابی در جامعه ایجاد شود و اخلاق را در جامعه اسلامی بیش از پیش توسعه و ترویج داد./851/202/ب2

 

ارسال نظرات