۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۵۲۱۳۳

انتقاد شدید رییس شورای وحدت اهل تسنن پاکستان از عملکرد جامعه جهانی در قبال کشمیر

یکی از علمای اهل تسنن پاکستان بر لزوم برکناری رییس کمیته کشمیر تأکید کرد و دولت هند را نسبت به ادامه جنایت علیه مردم این منطقه برحذر داشت.
صاحبزادہ حامد رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صاحبزادہ حامد رضا رییس شورای وحدت اھل سنت پاکستان، روز گذشته در کمپین «مرگ بر دولت هند» که در شھر لاھور برگزار شد خواستار برکناری فضل الرحمن رییس کمیته کشمیر شد.

وی با بیان این که فضل الرحمن کمیته ملی کشمیر را غیر فعال نگھداشته است، تحریم تولیدات فرھنگی، کشاورزی و صنعتی ھند را خواستار شد.

صاحبزادہ با اشارہ به اوضاع بحرانی در کشمیر گفت: جامعه جھانی ابزار دست استکبار جھانی شدہ است، به ھمین خاطر اگر انقلابی خلاف مصالح شان باشد مورد حمایت قرار نمی گیرد.

وی سخنان نارندرا مودی نخست وزیر ھندوستان در خصوص حمله به پاکستان را یاوہ خواند و اظهار داشت: مردم پاکستان در کنار ارتش این کشور بیدار هستند و اگر حمله ای رخ دھد، ھند جواب سنگین دریافت خواھد کرد.

رییس شورای وحدت اھل سنت پاکستان با بیان این که جنگ فعلی ھند و پاکستان می تواند به سومین جنگ جھانی تبدیل شود، تصریح کرد: ھندوستان قدرت ھای جھانی را علیه پاکستان می شوراند و سازمان ملل تبدیل به قتل گاہ ملت ھای مظلوم جھان شدہ است.

یاد آوری می شود که فضل الرحمن رییس کمیته کشمیر، وھابی و پیرو دستورھای عربستان سعودی است و ھموارہ در پاکستان به اختلافات مذھبی بین شیعه و سنی دامن زدہ و از گروہ ھای تکفیری وھابی حمایت کردہ است./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات