۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۵۲۱۹۰
مسؤول اداره رسانه معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم خبرداد؛

حضور بیش از 2 هزار مبلغ در راهپیمایی اربعین

حجت الاسلام مهدی یار با اشاره به آغاز دوره آموزشی لوای اربعین، گفت: این دوره در راستای ساماندهی تبلیغ در راهپیمایی اربعین برگزار می شود و تا کنون بیش از دو هزار مبلغ در این دوره نام نویسی کرده اند.
لوای اربعین

حجت الاسلام محمدهادی مهدی یار، مسؤول اداره رسانه معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزشی لوای اربعین در راستای ساماندهی تبلیغ در راهپیمایی اربعین خبرداد و افزود: تا کنون استقبال خوبی از این طرح شده است و در حدود دو هزار طلبه در این طرح نام نویسی کرده اند.

وی ابراز داشت: شروع این دوره هفتم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا با برگزاری همایشی با عنوان لوای اربعین در مدرسه علمیه فیضیه خواهد بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت خواهد بود.

مسؤول اداره رسانه معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم این دوره آموزشی را با هدف آموزش شیوه تبلیغ مؤثر در راهپیمایی اربعین عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره بسته های فرهنگی تبلیغی به مبلغان داده خواهد شد تا با دست پر به تبلیغ بروند و همچنین در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی افزود: طلاب علاقه مند برای شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به دفتر معاونت تبلیغ حوزه علمیه واقع در مدرسه علمیه دارالشفا و یا مراجعه به سایت معاونت تبلیغ به آدرس www.mobaleghan.com در این طرح نام نویسی کنند.

گفتنی است این طرح تحت نظر مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می شود و در پایان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد./843/ت302/ب1

ارسال نظرات