۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۲۴۰۰
آیت‌الله ‌نعیم‌آبادی ‌در ‌اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی:

نابودی کامل ظالمان و کوردلان نیازمند بکارگیری آموزه های مکتب حسینی است

امام جمعه بندرعباس با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام با تأکید بر اینکه پیرغلامان پیامهای حسین بن علی را بیش از پیش به گوش جهانیان برسانند، گفت: نابودی کامل ظالمان و کوردلان نیازمند بکارگیری آموزه های مکتب حسینی است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌ الله غلامعلی نعیم‌ آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، شامگاه چهارشنبه در چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی با اشاره به پیام قیام سرخ حسینی، گفت: عاشورای حسینی به بی‌غمان می ‌گوید چرا بی ‌غم هستید و عاطفه ‌تان را از دست داده‌اید.

وی افزود: گروهکهای تکفیری و داعش انواع جنایات را در حق مردم سوریه، بغداد، یمن و چندین کشور اسلامی روا می دارند و صدایی از هیچ کس کسی در نمی ‌آید، بدانید که اگر بشریت ذره‌ ای از احساسات حسینی برخوردار بودند جواب ندای یاری مردم یمن، بحرین و بغداد را می شنیدند و پاسخ می دادند.

امام جمعه بندرعباس ‌گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر به فریاد حسینی نیاز دارد و باید به برخی گفت‌ اگر دین ندارید آزاده باشید چرا بشریت را نابود می ‌کنید.

وی اشک‌هایی که در پاکترین راه که همان راه اباعبدالله است ریخته می‌ شود را نیاز بشریت دانست و تصریح کرد: بشریت امروز سست شده است و نیاز دارد تا اعتقادات خود را با ریختن اشک در راه حسین بن علی(ع) تقویت کند.

آیت الله نعیم آبادی با تأکید بر اینکه بشریت نیازمند آموختن ارزشها و آموزه های مکتب حسینی است، ابراز داشت: بشریت برای نابود کردن استکبار و محو کامل ظالمان و کوردلان نیازمند بکارگیری آموزه های مکتب سرخ حسینی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در ادامه بیان داشت: با سر دادن همزمان فریاد یا حسین یک میلیارد و 400 میلیون مسلمان، آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.

وی با بیان اینکه صدای یا حسین جامعه اسلامی ما بالاستع بیان اشت: امروز باید علاوه بر یا حسین گفتن با حسین هم باشیم و کربلا را برای نسل جوان تحریف نکنیم.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه اسلامی باید نام، قیام و نهضت حسینی را آنگونه که شایسته است برای عموم به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین کنیم.

امام جمعه بندرعباس در پایان اظهار داشت: پیرغلامان در ماه محرم باید پیامهای امام حسین(ع) که نابترین و با ارزش ترین پیامهاست را جهت ترویج دین مبین اسلام و ارزشهای ناب محمدی به گوش بشریت برسانند./851/202ب2

ارسال نظرات