۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۵۲۵۷۳
مسؤول بسیج طلاب سپاه تهران:

راهیان نور فرصت کار فرهنگی برای روحانیان و مبلغان است

مسؤول بسیج طلاب سپاه تهران گفت: ظرفیت میلیونی راهیان نور فرصت مناسبی است که روحانیان و مبلغان در آن کار فرهنگی انجام دهند تا سهمی در دفاع مقدس داشته باشد.
روحانیت و راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا روحی مسؤول بسیج طلاب سپاه تهران، امروز در نشست آموزشی مبلغان راهیان نور که در حسینیه سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، گفت: امروز تنها راه عزت و سربلندی ما مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و استکبار است.

وی افزود: باید مفهوم مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن به‌درستی برای جوانان تبین شود که آنان بدانند این مسأله تا چه میزان در دنیا تأثیرگذار است.

مسؤول بسیج طلاب سپاه تهران، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس مصداق کامل مقاومت و ایستادگی بود، عنوان کرد: بعد از انقلاب دشمنان اسلام و استکبار تصور کرده بودند که با جنگ تحمیلی می‌توانند انقلاب اسلامی نوپا را به‌راحتی ساقط کنند بر همین اساس صدام فکر کرده بود که سه‌روزه به تهران خواهد رسید.

حجت‌الاسلام روحی افزود: روز اول جنگ صدام به خبرنگاران وعده داده بود که سه روز دیگر در میدان آزادی با من مصاحبه کنید، این درحالی‌که بود که امام راحل در برابر رجزخوانی دشمن فرمودند به یاری خدا به صدام چنان سیلی خواهیم زد که از جا بلند نشود.

وی در ادامه گفت: اگر جنگ سه‌روزه به مدت 8 سال طول کشید به علت استقامت و ایستادگی ملت غیور ایران بود که سبب شد دشمن باوجود حمایت همه دنیا، ذلیلانه خواستار پایان جنگ شود.

مسؤول بسیج طلاب سپاه تهران، با اشاره به اینکه استقامت دیروز اقتدار، عزت و امنیت امروز را به ارمغان آورده است، ابراز کرد: امام راحل فرمودند که پایه‌های انقلاب در دفاع مقدس تحکیم شد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت میلیونی راهیان نور فرصت مناسبی است که روحانیان و مبلغان در آن کار فرهنگی انجام دهند تا از به انحراف کشیده شدن جوانان از سوی دشمن جلوگیری کرده و سهمی در دفاع مقدس داشته باشد./202/807/ب1

ارسال نظرات