۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۵۲۶۱۶

برگزاری کارگاه آموزشی «مدیر موفق» در حوزه های علمیه لرستان

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: این کارگاه با عنوان «مدیر موفق» در حال برگزاری است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام فضل الله نجفی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه آموزشی «مدیر موفق» ویژه مدیران و اساتید حوزه های علمیه برادران لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در لرستان افزود: مدیران و معاونان این مدارس در دوره آموزشی مدیر موفق شرکت می کنند.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی «مدیر موفق» ویژه مدیران حوزه در دو مرحله برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مرحله نخست این دوره آموزشی اوایل شهریور ماه برگزار شد و مرحله دوم نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی 9 مهر ماه پایان می یابد، افزود: دوره آموزشی «مدیر موفق» به میزبانی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد برگزار می شود.

حجت الاسلام نجفی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای سطح علمی وارائه روشهای مدیریت صحیح در جهت تقویت بنیه علمی طلاب عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره های آموزشی با ارائه شیوه های نوین مدیریتی تلاش می شود راهکارهای علمی و آموزشی لازم عنوان شود.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان تهذیب و تربیت طلاب را از تحصیل مهم تر خواند و گفت: در راستای ارائه شیوه های نوین مدیریتی به بحثهای تهذیبی و تربیت طلاب اشاره می شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات