۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۵۲۶۲۷
نائب رییس مجلس:

اقتصاد مقاومتی بدون برنامه‌ریزی هدفمند محقق نمی‌شود

پزشکیان اصلاح موانع قانونی برای رونق تولید در کشور را نیازمند ارتباط بیشتر فعالان اقتصادی با نمایندگان ملت در مجلس دانست.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی پنجشنبه در چهارمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه شمالغرب کشور در تبریز با بیان این‌که تولیدکننده ها سهم مهم و اصلی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند، اظهار داشت: حمایت از تولید باید در عمل از سوی دولت پیاده شود.

وی با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی بدون برنامه‌ریزی هدفمند محقق نمی‌شود، تصریح کرد: امروز نیازمند ارتقای کیفی تولید ایرانی برای حضور در بازارهای بین المللی هستیم، در صورت بی توجهی به کیفیت، خیانت به مصرف کننده شده است و بازار را از دست خواهیم داد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که فعالان بخش تولید برای موفقیت و ماندگاری در بازار باید رضایت مندی مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برای نهادینه کردن فرهنگ توسعه نیازمند معرفی و شناخت برترین ها هستیم، تا الگویی برای دیگران باشند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی اصلاح موانع قانونی رونق تولید را نیازمند ارتباط بیشتر فعالان حوزه تولید با نمایندگان دانست و گفت: تا زمانی که نمایندگان اطلاعی از کاستی ها و مشکلات نداشته باشند، نمی توان انتظار اصلاح قانونی مشکلات را داشت، امروز وظیفه هر یک از قوای سه گانه در زمینه حمایت از تولید باید مشخص شود.

وی خطاب به تولیدکنندگان گفت: هر چند تولیدکننده های برتر برای برتر شدن تلاش زیادی داشته اند، اما برای برترین ماندن تلاش مضاعفی نیاز است و باید به عنوان پیشران جامعه فعالیت خود را پررنگ ترکنند، باید دانست که در زمینه رونق و پویایی تولید بدون برنامه نمی توان موفق بود، فعالیت تولیدی باید هدفمند و با نگاه به بازار باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان این‌که برای به دست آوردن بازار باید دل ها را به دست آورد، گفت: خلاقیت در تولید باید در جهت کسب رضایت مردم باشد، از سوی دیگر حاکمیت هم در صورت رفتار عادلانه و خدمت به مردم شاهد همراهی عمومی خواهد بود./202/935/ب1

ارسال نظرات