۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۵۲۷۷۹

جایزه ملکه به سازمانی اسلامی در انگلیس رسید

سازمان رفاه مسلمانان «گلاستر» در انگلیس به‌خاطر کمک‌های انسان دوستانه خود در سراسر بریتانیا موفق به دریافت جایزه «جوبیلی طلایی» از سوی ملکه شد.
اهدای جایزه ملکه انگلستان به یک سازمان اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان رفاه مسلمانان «گلاستر» در جنوب غربی انگلیس به‌خاطر کارهای برجسته خود در کمک‌رسانی به افراد جامعه، با دریافت جایزه «جوبیلی طلایی» که هر سال از سوی ملکه انگلیس اهدا می‌شود،‌ مورد تقدیر قرار گرفت.

تأسیس اولین مسجد در گلاستر با نام مسجد «النور» در سال ۱۹۸۳، کمک به کسانی که عزیزانشان را از دست داده‌اند و کمک به سیل‌زدگان انگلیس در سال ۲۰۰۷ از کارهای برجسته این سازمان است.

در طول حادثه سیل در شهرهای «سامرست» و «کامبریا» در انگلیس، حدود ۱۰۰ نفر از داوطلبان این سازمان با تأمین آب آشامیدنی برای منازل سالمندان و قشر آسیب‌پذیر و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان «رویال» در گلاستر به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

یعقوب پتال، رییس سازمان درباره این جایزه گفت: ما هرگز دنبال پاداش دنیوی در قبال کمک‌های خود به دیگران نیستیم اما دریافت این جایزه در به رسمیت شناخته شدن این سازمان حائز اهمیت است.

به گزارش ایکنا، جایزه «جوبیلی طلایی» در سال ۲۰۰۲ در پنجاهمین سالگرد تاج‌گذاری «الیزابت دوم» ملکه انگلیس پایه‌گذاری شد.

این جایزه به گروه‌های داوطلبی اهدا می‌شود که وقت خود را صرف کمک به دیگران، بهبود کیفیت زندگی و ایجاد فرصت زندگی بهتر برای دیگران می‌کنند./847/ب102/د

ارسال نظرات