۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۵۲۸۳۷
امام جمعه طبس:

نیروی انتظامی با هنجارشکنان و اخلال گران با قدرت و صلابت برخورد کند

امام جمعه طبس گفت: نیروی انتظامی باید از اقتدار کافی برخوردار باشد و با هنجارشکنان، اخلال‌گران و قانون‌شکنان با قدرت و صلابت برخورد کند.
مهاجریان مقدم

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم، امام جمعه طبس صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی طبس، اظهار داشت: در آیات و روایات، نیروهای مسلح را سربازان لشکر خدا خوانده‌اند و امروز امنیت و آرامش ما مرهون مجاهدت این سربازان است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید از اقتدار کافی برخوردار باشد و با هنجارشکنان، اخلال‌گران و قانون‌‌شکنان با قدرت و صلابت برخورد کند.

امام جمعه طبس تأکید کرد: در پرتو حفظ قانون عزت افزایش می‌یابد و حفظ امنیت بارزترین شاخصه خدمت نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام مهاجریان‌مقدم افزود: در حالی که همسایگان ما دارای تنش و جنگ هستند؛ به لطف خدا و وجود نیروهای مسلح، ایران در امنیت و آرامش بوده و باز شهرستان طبس نیز یکی از امن‌ترین نقاط کشور است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی در عین اقتدار و برخورد با هنجارشکنان؛ رأفت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد که این رأفت تأثیر به‌سزایی در اصلاح جامعه خواهد داشت.

امام جمعه طبس به سخنان مقام معظم رهبری درباره نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تقویت قانون و توجه به اجرای قوانین یکی از وظایف سنگینی است که فرمانده معظم کل قوا بر عهده این نیرو گذاشته‌اند که باید برای همه به طور یکسان اجرا شود.

فرمانده انتظامی طبس در این مراسم اظهار داشت: نیروی انتظامی با افزایش تعامل اجتماعی در سایه عدالت سعی در حفظ امنیت و آرامش اجتماعی دارد.

سرهنگ محسن جلالیان‌یزدی‌نژاد تصریح کرد: نیروی انتظامی در رفع مشکلات داخلی خود پیشرو بوده که در این زمینه تلفن 197 برای  راهنمایی‌های مردمی فعال است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن امنیت و آرامش اجتماعی تلاش نتیجه بخشی داشته باشیم./880/102/ب2

ارسال نظرات