۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۵۲۸۸۰

واکنش انقلابیان بحرین به بیانیه شورای حکمای مسلمان

ائتلاف جوانان ‌۱۴ فوریه در واکنش به بیانیه شورای حکمای مسلمان اعلام کرد: انقلاب مردم بحرین ضد رژیم آل‌خلیفه، انقلابی مردمی است که هیچ ارتباطی با طرف‌های خارجی ندارد.
نشست ائتلاف 14 فوریه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، هشتمین نشست شورای حکمای مسلمان با حضور «احمد الطیب»، شیخ‌الازهر در شهر «منامه» پایتخت بحرین برگزار شد و این شورا در پایان با صدور بیانیه‌ای، هبستگی خود را با نظام دیکتاتوری آل‌خلیفه در مقابله با آن‌چه دخالت خارجی برای برهم زدن امنیت و ثبات این کشور دانست، اعلام کرد.

بنابر این گزارش، شورای حکمای مسلمان در این بیانیه، از آنچه تلاش‌های رهبری دیکتاتوری کشور بحرین در دفاع از مسائل امت و پایداری در مقابله با دخالت‌های خارجی که امنیت و ثبات کشور را مورد هدف قرار داده است، تقدیر و همبستگی خود را با کشور بحرین در مقابله با چالش‌ها و دخالت‌ها اعلام کرد.

در همین راستا، ائتلاف جوانان ۱۴ فویه بحرین در واکنش به این بیانیه، اعلام کرد: انقلاب ملت بحرین علیه نظام دیکتاتور آل‌خلیفه، انقلابی مردمی است که از طریق آن آرمان‌های مشروع خود را از قبیل آزادی، عدالت و تعیین سرنوشت بیان کرد.

در این بیانیه آمده است: دخالت خارجی در بحرین، همان دخالت نظام سعودی در اين كشور است که از ۱۱ مارس ۲۰۱۱ میلادی بحرین را اشغال کرده است.

به گزارش ایکنا، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین ضمن محکومیت موضع شورای حکمای مسلمان در حمایت از نظام دیکتاتوری آل‌خلیفه، تصریح کرد: این انقلاب، هیچ ارتباطی با طرف‌های خارجی ندارد.

این ائتلاف در این بیانیه تأکید کرد: آرمان‌های ملت بحرین در همه‌پرسی (تعیین سرنوشت) نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی بیان شد، این در حالی است که اغلب ملت بحرین برای انتخاب نظام سیاسی جدید از سوی خود، رأی دادند نظامی که از حقوق شهروندان محافظت کند و به سیاست تبعیض و آزار و اذیت‌های فرقه‌ای خاتمه دهد./847/ب102/د

ارسال نظرات