۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۸۹۹

برنامه مراکز اسلامی آمریکا، انگلیس و کانادا در ایام محرم

برنامه عزای حسینی در ماه محرم الحرام به زبان‎های مختلف در انگلیس، آمریکا و کانادا اعلام شد.
برنامه محرم حسینیه المصطفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه آغاز ماه محرم مراکز اسلامی در انگلیس، کانادا و آمریکا برنامه‎های مختلفی را برای زنده نگه داشتن شعائر حسینی (ع) تدارک دیده‎اند.

موسسه خیریه امام حسین (ع) در لندن پایتخت انگلیس طی پیامی اعلام کرده است که برنامه‎های عزای ماه محرم در این موسسه از روز یکشنبه ساعت 8 شب (به وقت محلی) به مدت 13 شب برای مردان و زنان برگزار می‎شود.

در این پیام آمده است: که برنامه‎های این موسسه خیریه به سه زبان فرانسوی، انگلیسی و عربی برگزار خواهد شد و سید خلیل طباطبائی از مبلغان انگلیسی زبان، حیدر موسی، از مبلغان فرانسوی زبان و حجت الاسلام سید غیاث طعمه از مبلغان عرب زبان در این موسسه سخنرانی می کنند.

همچنین حسینیه المصطفی (ص) در کشور کانادا اعلام کرد که برنامه‎‌های محرم امسال از روز یکشنبه به مدت 13 شب با قرائت نماز جماعت، سخنرانی حجت الاسلام سید محمدرضا قزوینی، مداحی سید کرار الحلو برگزار می شود.

مرکز اسلامی المصطفی (ص) در ایالات کلرادو آمریکا مراسم عزای حسینی (ع) را با حضور شیعیان و ارادتمندان به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) برگزار خواهد کرد. برگزاری نماز مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا، توزیع غذای نذری، قرائت قرآن کریم، سخنرانی حجت الاسلام سید علی السعبری و مداحی مداحان بخشی از برنامه‎های امسال این مرکز است./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات