۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۵۲۹۰۶
علمای بحرین:

سکوت در قبال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی بزرگترین خیانت به اسلام است

علمای شیعه بحرین با انتقاد شدید از پیام تسلیت وزیر خارجه این کشور به مناسبت درگذشت رییس اسبق رژیم صهیونیستی، عذرخواهی آل خلیفه از ملت فلسطین را خواستار شد.
تجمع علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از منامه پست، علمای شیعه بحرین با صدور پیامی از پیام تسلیت خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه این کشور به مقامات صهیونیستی به مناسبت درگذشت شیمون پرز رییس اسبق رژیم به شدت انتقاد کردند.

در این پیام آمده است: نظام های دیکتاتوری به ضربه زدن اراده ملت های منطقه عادت کرده و گستاخی آنها به حدی رسیده است که به صورت علنی و بدون شرم و حیا به مدح و ثنای جنایتکاران قاتل غاصب جوامعمان و متعرضان به قبله اول مسلمانان و متجاوزان به مقدسات، دشمن اول اسلام یعنی رژیم صهیونیستی خونریز و جانی می پردازند.

علمای بحرین افزودند: عروبیت و ملی گرایی و اسلامی که نظام دیکتاتوری بحرین از آن دم می زند، در کجای سخنان شرم آور و عاری از همه ارزش ها و مبانی عربی و اسلامی وزیر خارجه بحرین دیده می شود؟

آنان تصریح کردند: سکوت در برابر عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس از بزرگترین خیانت ها علیه امت و مقدسات و ملت های عربی و اسلامی به شمار می آید و به هیچ وجه نباید اجازه داد که پروژه ائتلاف با دشمن خونریز محقق شود حتی اگر بهای سنگینی به همراه داشته باشد.

در بخش پایانی این پیام از مردم بحرین خواسته شده است که مخالفت قاطع خود را با این مواضع شرم آور اعلام کرده و وزیر خارجه نیز از ملت فلسطین عذرخواهی کند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات