۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۵۳۰۴۵
امام جمعه بروجرد:

امنیت کشور مرهون تدابیر رهبری، تلاش نیروی انتظامی و پشتیبانی مردم است

امام جمعه بروجرد نیروی انتظامی را مسؤول تأمین و حفظ امنیت اجتماعی خواند و گفت: امنیت امروز کشور مرهون تدابیر رهبری، تلاش نیروی انتظامی و پشتیبانی مردم است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با نیروهای انتظامی شهرستان بروجرد با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: این ایام فرصتی برای توجه به خدمات و اقدامات این نیرو و توجه به ضروریات مورد نیاز آنها در جهت انجام وظایف سازمانی است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان مجموعهای گسترده با خدمات فراوان و متنوع یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی سازمانی چند بعدی است که فعالیتهای آن در زمینه های گوناگون در جامعه اثرگذار بوده و کثرت تنوع وظایف محوله افزایش توقعات از این نیرو را در پی داشته است.

امام جمعه بروجرد برقراری و حفظ امنیت مرزها، امنیت داخلی، مقابله با جرائم مشهود و رسیدگی به بسیاری از امور اجرایی دستگاه قضایی را از جمله وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی نیروی انتظامی را مسؤول تأمین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: برقراری و حفظ امنیت در کشور نیازمند همکاری همه نهادها است.

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت همکاری همه نهادها و ارگانها با نیروی انتظامی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورهای منطقه از امنیت بالایی برخوردار است.

وی این امنیت را ثمره تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، تدابیر رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و حضور مردم در صحنههای انقلاب عنوان کرد.

امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان اینکه تصمیم اشتباه از سوی تصمیمسازان کشور، عدم برنامهریزی صحیح و یا اجرای نادرست برنامههای صحیح در بروز ناامنی در کشور نقش دارد، گفت: برخورد عادلانه مراجع قضایی با عوامل ایجاد ناامنی در کشور رفع ناامنی را در پی دارد./9459/203/ب2

ارسال نظرات