۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۵۳۳۶۱
اجمالی/ شیخ صهیب حبلی در بازدید از خبرگزاری رسا؛

اختلاف اهل‌سنت با وهابیت به مراتب بیشتر از اختلاف‌شان با شیعیان است

عضو ارشد اتحادیه جهانی علمای حامی مقاوم اسلامی تاکید کرد که شیعیان باید بدانند که اهل سنت واقعی هیچ سنخیتی با وهابیت سعودی ندارند.
حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ شیخ صهیب حبلی، عضو ارشد اتحادیه جهانی علمای حامی مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته از خبرگزاری رسا بازدید کرد.

این عالم لبنانی پس از اطلاع از برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسه رسا به سوالات خبرنگاران خبرگزاری رسا پاسخ گفت.

شیخ صهیب حبلی،از علمای اهل تسنن حامی محور مقاومت با ابراز خرسندی از حضور خود در ایران،‌ گفت:‌ ما به خاطر حمایت از مقاومت اسلامی در لبنان با اتهامات زیادی مواجه هستیم و در این بین رسانه می‌تواند نقش به سزایی در پاسخ‌گویی به شبهات داشته باشد. شما می‌دانید که جهاد در مقابل کفار با سلاح و جهاد در مقابل منافقان به واسطه قلم صورت می‌پذیرد. از این رو جهان اسلام به رسانه‌های متعهدی مانند خبرگزاری رسا نیاز دارد.

این عالم لبنانی افزود: محور مقاومت امروز به رسانه‌های مقتدر و فعالی نیاز دارد که به همگان نشان دهد که جنگ امروز جنگ سنی و شیعه نیست،‌ بلکه نبردی سیاسی است.

وی "اختلاف اهل سنت با وهابیت را به مراتب بیشتر از اختلاف آنها با شیعیان" توصیف و تصریح کرد: شیعیان هم باید بدانند که بین اهل سنت واقعی و وهابیت سعودی تفاوت وجود دارد. ما اینجا در ایران با اهل تسننی آشنا شدیم که ذهن آنها بسیار سلیم است که تحت تاثیر وهابیت قرار نگرفته است.

شیخ حبلی گفت: ما خودمان را سرباز محور مقاومت می‌دانیم و معتقدیم هرکس هرکاری که می‌تواند باید برای جبهه خیر در مقابل ائتلاف شرارت انجام دهد./983/ب902/ک

به زودی گفت‌وگوی تفصیلی خبرگزاری رسا با شیخ صهیب حبلی منتشر می‌شود.

ارسال نظرات