۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۵۳۳۹۵
شیخ نعیم قاسم مطرح کرد؛

ناراحتی برخی حکومت‎ها و جریان‎ها از تبدیل ایران به الگویی حسینی

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که برخی دولت ها و جریان ها از مبدل شدن ایران به الگویی حسینی به هیچ وجه راضی نیستند.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین شب از عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که از سوی این حزب در مجتمع سید الشهدا(ع) در ضاحیه جنوبی برگزار شد، گفت: امروزه امکان مخدوش کردن اسلام وجود ندارد زیرا مردان خدا در میدان حضور یافته و به دفاع از دین می پردازند.

وی افزود: محور مقاومت امروزه با قدرت در صحنه حاضر بوده و به فضل خون شهدای غیور ایستاده است، اما طرف مقابل در موضع ضعف قرار گرفته و متحمل شکست های سنگینی می شود.

عضو ارشد مقاومت اسلامی تصریح کرد: ایران در برابر قدرت های جهانی ایستاد و توانست به حق خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای برسد. این کشور هم اکنون در اوج اقتدار قرار دارد و دست دوستی به اعراب و مسلمانان دراز می کند.

هر که در برابر ایران بایستد محکوم به نابودی است

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: ایران بزرگترین حامی مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین است و در قبال این مساله چیزی نمی خواهد. ایران الگویی حسینی است و این مساله به مذاق برخی خوش نمی آید. هر که در برابر ایران بایستد محکوم به شکست و نابودی است.

وی با اشاره اینکه سیاست به معنای خدمت به مردم است، اظهار داشت: برخی جریان ها بهتر است مواضع خود را تغییر دهند و راه صحیح با برگزینند، نه اینکه مدعی همراهی مردم هستند اما هیچ موضعی در این زمینه نشان نداده اند.

معاون دبیرکل حزب الله، شخصیت های ملی را فداکار توصیف کرد و گفت: لبنان محکوم به توافق است و گروهی که در پی شکست گروه دیگر باشد توانایی فعالیت در لبنان را نخواهد داشت. لبنان از آتش جنگ سوریه در امان ماند و امروزه کسی نمی تواند بگوید با تکفیری هاست همانطور که نمی تواند بگوید همراه صهیونیست هاست.

محور مقاومت، محور حق علیه باطل است

شیخ نعیم قاسم با اشاره به فداکاری نیروهای مقاومت تأکید کرد: لبنان به فضل مردان خدا و فداکاری آنان به این مرحله رسیده است. این کشور نمونه پیروزی بر تکفیری هاست و این مساله مرهون مثلث ملت، ارتش و مقاومت به شمار می آید.

وی تحقق معادله بازدارندگی دشمن صهیونیستی را از دستاوردهای مقاومت توصیف کرد و بیان داشت: محور مقاومت با چالش های بزرگی مواجه است اما حق از آن ما بوده و مطمئنا به پیروزی می رسیم. محور مقاومت، محور حسین(ع) و محور علیه حق باطل محسوب می شود و به پایه های نهضت حسینی پایبند خواهیم ماند./980/ب902/د 

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات