۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۵۳۵۶۰
یکی از فرماندهان بسیج مردمی:

فتوای آیت الله سیستانی از تسلط داعش بر عراق جلوگیری کرد

رییس گردان العباس(س) تصریح کرد که فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی ملت و اراضی این کشور را از تسلط و نفوذ بیشتر تروریسم حفظ کرد.
گردان العباس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کتابات، حجت الاسلام شیخ میثم الزیدی، رییس گردان العباس وابسته به آستان مقدس عباسی(س) در مراسم پایان دوره آموزشی افسران و دانش آموختگان نظامی بر ضرورت توجه به توصیه‎های حضرت آیت الله سیستانی تاکید کرد و گفت: ما همچنان مطابق سفارش و توصیه این مرجع تقلید برای افزایش و حفظ آمادگی نیروها جهت مبارزه با تروریسم عمل می‎کنیم.

وی افزود: در سال 2015 میلادی بیش از 35 هزار تن در گردان العباس آموزش نظامی دیدند و در سال 2016 میلادی نیز به همین مقدار به جوانان عراقی آموزش نظامی دادیم.

حجت الاسلام شیخ الزیدی تصریح کرد: تعطیلات تابستانی زمان مناسبی برای آموزش نظامی به جوانان بود و در این دوران موفق شدیدم که به دانش آموزان زیادی کار با اسلحه و برخی از فنون نظامی را آموزش دهیم.

وی از آمادگی گردان العباس برای هر نوع عملیات نظامی علیه تروریسم خبر داد و گفت: بسیج مردمی برای آغاز عملیات آزادسازی منطقه الحویجه در آمادگی کامل قرار دارد و به امید خداوند موصل را نیز آزاد خواهیم کرد.

این روحانی عراقی، آزادی موصل به معنای نابودی داعش دانست و اظهار داشت: اگر فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی نبود عراق به دست جریان تروریستی داعش سرنگون می شد. این مرجع تقلید با فتوای خود ملت و اراضی عراق را از چنگال تروریسم حفظ کرد./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات