۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۵۳۶۳۶
آیت الله سعیدی:

رهبری با درایت از دوقطبی شدن فضای کشور در آستانه انتخابات پیشگیری کردند

تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: رهبر معظم انقلاب به محض اینکه احساس کردند در انتخابات پیش رو ممکن است دو قطبی پیش بیاید، با بصیرت و درایت این دوقطبی را شکستند.
نمازجمعه قم به امامت آیت الله سعیدی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) امروز در در مراسم لبیک یاحسین در جمع عزادارای حسینی آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر به تاثیرگذاری این محافل در اعتقادات مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان در کمین هستند تا با خرافه گویی، وجهه اسلام را خدشه دار کنند.

وی اظهار کرد: این محافل محل اجتماع تمام مردم بوده و همه در پی آن هستند که بتوانند در سایه وحدت، انسجام و پیروی از اهداف امام حسین(ع) باشند.

آیت الله سعیدی در ادامه به یکی دیگر از ویژگی های محافل مذهبی اشاره کرد و گفت: این مجالس جایگاه تحقق اخوت اسلامی است و همه در برابر ذات مقدس خداوند برادر و یکسان هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: امروزه در این مراسمات مذهبی باید جایگاه کفر و تکفیر به درستی برای مردم مشخص شود.

وی با بیان اینکه اقامه عزا در قالب دسته ها و محافل عزاداری با چند هدف تحقق پیدا  می کند، افزود: شرکت در غم و اندوه و همدردی با مصیبت اهل بیت(ع) جزو شاخص های شیعیان، ادای عدل و رسالت، اعلام برائت  و بیزاری از مشرکان و مبارزه با توطئه و مکر دشمنان است.

وی با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: در این فتنه دشمن کاری کرد که مردم در برابر نظام قرار گیرند اما با هدایت رهبری و بصیرت مردم فاتحه دشمنان در روز عاشورا خوانده شد و مردم با آنان مقابله کردند.

آیت الله سعیدی یادآور شد: تمام ادارات و نهادهای کشوری پاره تن ما هستند که دشمن می خواهد بین آنها تفرقه و جدایی بیاندازد اما اخیرا رهبر معظم انقلاب احساس کردند که در انتخابات پیش رو ممکن است دو قطبیت پیش بیاید و با بصیرت و درایت این دوقطبی را شکستند.

آیت الله سعیدی افزود: مجالس مذهبی باید محل نشر معارف اهل بیت(ع) با اولویت مباحث اعتقادی و تقویت باورهای دینی باشد./101/930/ب1

ارسال نظرات