۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۴۵۴۰۵۹
شیخ نعیم قاسم:

نابودی محور مقاومت هدف اصلی جنگ علیه سوریه است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که جنگ علیه سوریه با هدف نابودی محور مقاومت صورت می گیرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عزای حسینی که در منطقه مارون مسک برگزار شد، بحران سوریه را مختص به این کشور ندانست و گفت: بحران سوریه دروازه بحران های منطقه جهت تغییر نظام ها به شمار می آید تا اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی محقق شود.

وی افزود: دشمنان درصدد سرنگونی نظام حاکم بر سوریه هستند تا بدینوسیله محور مقاومت را نابود کنند. پس از سوریه نوبت به محاصره لبنان می رسد و به تدریج نوبت عراق و ایران خواهد آمد تا سیاست های منطقه در راستای مصالح رژیم صهیونیستی تغییر کند.

این روحانی لبنانی بر فداکاری نیروهای مقاومت تأکید کرد و اظهار داشت: هر اندازه که در این راه شهید تقدیم کنیم، از خسارت هایی که در پی باقی ماندن تکفیری ها در قلمون و القصیر و البقاع متحمل می شویم، به مراتب کمتر است.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: برخی گمان می کنند که ما طرفدار جنگ در مناطق مختلف هستیم، نه؛ ما خواهان جنگ با هیچ کس نیستیم و تنها برای دفاع از کرامت و آینده و حمایت از فرزندانمان به جنگ می پردازیم. در جنگ حضور داریم تا مقاومت همچنان عزیز مانده و از تحقق اهداف صهیونیست ها و تکفیری ها جلوگیری کند.

وی درباره اوضاع آوارگان سوری در لبنان توضیح داد: ما خواستار تشکیل کمیته ای وزارتی از دولت لبنان برای بررسی پرونده آوارگان با کمیته ای وزارتی از سوریه هستیم تا شهروندان به مناطق آزاد شده بازگردند و به مشکل دیگران رسیدگی شود./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات