۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۵۵۴۲۷
با حضور نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

نخستین مسجد در روستای سرآقاسید با نام حضرت اباالفضل افتتاح شد

مسجد برکت حضرت اباالفضل(ع) روستای سرآقاسید از توابع شهرستان کوهرنگ با پیگیریها و همت نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری و از طریق بنیاد برکت و با نظارت کارگروه بر ساخت ‌و ساز مساجد دفتر امام جمعه شهرکرد در زمینی به مساحت 220 متر مربع احداث و به بهره‌ برداری رسید.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام http://www.rasanews.ir/subservice/82

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مسجد برکت حضرت اباالفضل(علیه ‌السلام) روستای سرآقاسید از توابع شهرستان کوهرنگ، صبح امروز با پیگیریها و همت نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری و از طریق بنیاد برکت و با نظارت کارگروه بر ساخت ‌و ساز مساجد دفتر امام جمعه شهرکرد در زمینی به مساحت 220 متر مربع احداث و به بهره‌ برداری رسید.

یدالله خالدی، مسؤول نظارت کارگروه بَر ساخت ‌و ساز مساجد دفتر نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کلنگ ساخت نخستین مسجد در روستای سرآقاسید در تابستان سال 1392 از سوی نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، برزمین زده شد که پس از گذشت دو سال شاهد بهره ‌برداری کامل این مسجد هستیم.

وی افزود: مسجد حضرت اباالفضل(علیه‌السلام) روستای سرآقاسید در زمینی به مساحت 220 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

خالدی با یادآوری این که پیش از ساخت مسجد حضرت اباالفضل(علیه‌السلام) مسجدی در روستای سرآقاسید وجود نداشت خاطرنشا‌ن ‌کرد: این مسجد نخستین مسجدی است که در روستای سرآقاسید با پیگیریها و همت نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و از طریق بنیاد برکت و با نظارت کارگروه بر ساخت ‌و ساز مساجد دفتر نماینده ولی فقیه در استان بهره‌برداری شد./203/9457/ب1

ارسال نظرات