۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۵۵۵۳۸

تشکر مجلس وحدت مسلمین پاکستان از تأمین امنیت عزاداران حسینی در روز عاشورا

مسؤولان مجلس وحدت مسلمین از تامین امنیت عزادارن حسینی در روز عاشورا به وسیله دستگاہ ھای امنیت کشور تشکر کردند.
مجلس وحدت مسلمین پاکستان مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در پاکستان، مسؤولان مجلس وحدت مسلمین پاکستان از نھادھای بزرگ شیعه در کنفرانس خبری امروز از تامین امنیت عزادارن حسینی در روز عاشورا به وسیله دستگاہ ھای امنیتی کشور تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام آغا علی رضوی دبیر ایالت مجلس وحدت مسلمین در گلگت بلتستان بیان داشت: فعالیتھای دستگاہ امنیتی، محافظان، ادارہ برق و بھداشت قابل تشکر و قدردانی است. نیروھای امنیتی با استفاده از دستگاه های امنیتی جدید توانستند امنیت عزاداران عاشورا را تأمین کنند.

حجت الاسلام رضوی افزود: ممنوعیت سخنرانی بعضی از روحانیان ، سخنران و مداحان از سوی دولت در بعض از شھرھای پاکستان به ھیچ وجه پذیرفته نیست و دولت باید فورا این ممنوعیت را لغو کند.

از سوی دیگر ھمایش امنیت عزاداران از سوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان و با شرکت مسؤولان، نمایندگان و اعضای مجلس وحدت مسلمین در شھر لاھور برگزار شد.

سید اسد عباس نقوی مسؤول بخش رسیدگی امنیت عزاداران در این ھمایش گفت: نیروھای امنیتی با تامین امنیت عزاداران در روز عاشور نشان دادند که می توانند امنیت کشور را تامین کنند و امیدواریم این آغازی خوب برای برچیدہ شدن ریشه تروریسیم از کشور باشد.

وی حمله گروہ تکفیری بر دسته ھای عزاداری در منطقه سیالکوت ایالت پنجاب پاکستان را به شدت محکوم کرد و از سروزیر ایالت پنجاب خواست که ھرچه زودتر به این مسئله رسیدگی و عوامل ناامنی را دستگیر کنند./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات