۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۵۵۶۹۸
رییس اوقاف شیعه عراق:

اجازه دخالت بیگانگان در مسائل داخلی عراق را نمی دهیم

رییس اوقاف شیعیان عراق بر حفظ وحدت ملی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ملت عراق اجازه دخالت هیچ بیگانه‎ای را در مسائل داخلی کشورشان نمی‎دهند.
حجت الاسلام سید علاء موسوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علاء موسوی، رییس اوقاف شیعیان عراق در همایش زندگی مسالمت آمیز و مبارزه با تروریسم که در حرم سلمان محمدی در شهر مدائن برگزار شد، با اشاره به توانایی مردم این کشور برای خروج از بحران گفت: ملت عراق بارها به جهانیان اعلام کرده‎اند که اجازه دخالت هیچ بیگانه‎ای را در مسائل داخلی کشورشان نمی‎دهد.

وی بر ضرورت حفظ وحدت در برابر دشمنان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ملت عراق با همه طوائفی که دارد می‎تواند وحدت خود را حفظ کرده و بر یک کلام واحد اتفاق نظر داشته باشند.

رییس اوقاف شیعیان عراق افزود: امام جعفر صادق (ع) احادیث مختلفی را پیرامون گفت‎وگو و ضرورت حفظ وحدت دارد و در این زمینه نیز مناظره‎‎های گوناگونی را با غیر مسلمانان، متفکران و علما انجام داده است.

وی با بیان اینکه مردم عراق در هیچ زمانی در برابر تروریسم تسلیم نخواهند شد، بیان داشت: عدم اجازه به دشمنان برای نفوذ به عراق و نشان دادن قدرت و وحدت ملی از مهمترین پیام‎های این همایش است./994/ب903/د

ارسال نظرات