۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۵۵۷۲۹
امام جمعه گلگت پاکستان:

اعمال قانون ضد تروریسم علیه علمای شیعه غیرقابل قبول است

امام جمعه گلگت پاکستان از اعمال قانون ضد تروریسم علیه یکی از علمای شیعه این کشور واکنش نشان داد.
حجت الاسلام آغا راحت حسین الحسینی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن علی نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام آغا راحت حسین الحسینی امام جمعه گلگت پاکستان، اعمال قانون ضد تروریسم علیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن علی نجفی از علمای شیعه این کشور را محکوم کرد.

وی سیاست ھای تعادلی دولت مرکزی و ایالتی کشور را نگران کنندہ دانست و افزود: دولت، قانون ضد تروریسم را علیه کسانی اعمال کند که در عملیات تروریستی و بحران کشور دست داشته اند، علمای شیعه ھموار برای صلح و امنیت کشور تلاش کردہ و کوچک ترین نقشی در بھم ریختن امنیت کشور نداشته اند.

امام جمعه گلگت پاکستان با اشارہ به این که حجت الاسلام و المسلمین نجفی از علمای برجسته شیعه به شمار می رود، تاکید کرد: وی در سراسر کشور خدمات رفاھی و آموزشی انجام دادہ است و اعمال قانون ضد تروریسم ضد ایشان، سبب جریحه دار شدن احساسات مردم پاکستان شده است.

وی گفت: ما ھموارہ از قانون مبارزہ با تروریسم در کشور حمایت کردہ ایم اما حقیقت این است که دولت به بھانه مبارزہ با تروریسم، مصلحان جامعه را دستگیر می کند.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن علی نجفی موسس جامعه اهل بیت(ع) اسلام آباد بوده و مسؤولیت 15 حوزه علمیه و یک دانشگاه اسلامی را برعهده دارد./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات