۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۵۶۱۸۵
القسام:

دشمن صهیونیستی مجبور به پرداخت بهای سنگین تبادل اسرا خواهد شد

سخنگوی گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد رژیم صهیونیستی چه بخواهد چه نخواهد باید بهای سنگینی برای تبادل اسرا بپردازد.
القسام

به گزارش خبرگزاری رسا، «ابوعبیده» سخنگوی رسمی گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس تأکید کرد رژیم صهیونیستی برای هر توافق جدیدی جهت تبادل اسرا مجبور خواهد شد بهای سنگینی بپردازد و جهان و اسرای فلسطینی غافلگیر خواهند شد.

وی در سخنرانی خود به مناسبت پنجمین سال تبادل اسرا که به «وفاء الاحرار» یا «شالیت» معروف است، گفت: وقت مناسب که فرا برسد تمام حقایقی که برای مقاومت برای آزادی اسرا ذخیره کرده است ، آشکار خواهد شد.

ابوعبیده تاکید کرد: دشمن از پرداخت بهای توافق جدید جهات تبادل اسرا طفره می‌رود و با ادعاهای باطل، افکار عمومی را فریب می‌هد اما این فرار از واقعیت فایده‌ای به حال رژیم دشمن صهیونیستی نخواهد داشت؛ عامل زمان به نفع این رژیم نخواهد بود اگرچه این توهم را داشته باشد.

وی افزود: قبل از توافق «وفاءالاحرار» به اسرای خود وعده دادیم که وفادار باقی خواهیم ماند و آنها را آزاد خواهیم کرد و امروز نیز به تمامی اسرا تاکید می‌کنیم که دشمن بخواهد یا نخواهد بهای این امر را خواهد پرداخت و شادی تمام فلسطین را فرا خواهد گرفت.

به نوشته فارس، ابوعبیده در پایان این توافق را به همه مردم فلسطین تبریک گفت.

در توافق وفاءالاحرار 1027 اسیر فلسطینی با «گیلعاد شالیت» نظامی صهیونیست مبادله شدند./847/ب102/د

ارسال نظرات