۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۵۶۲۵۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان:

دشمنان ولایت فقیه و مهدویت را نشانه گرفته‌اند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: امروز دشمنان افزون بر نشانه گرفتن ولایت فقیه، پا را از این فراتر نهاده و قصد دارند که اصل ظهور و مسأله مهدویت را زیر سؤال ببرند.
مهدویت

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به فعالیت های دشمنان و منافقین در جامعه پرداخت و گفت: تمامی توطئه‌ها و دسایس دشمنان و منافقین اسلام و انقلاب بر پایه تضعیف رهبری و روحانیت استوار است.

حجت الاسلام کریمی در ادامه افزود: در این میان دشمنان با ایجاد فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی از قبیل شیطان پرستی، تصوف، وهابیت و بهائیت درصدد هستند که جوانان و نوجوانان ما را از ارزشها و باورهای دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) دور کرده و به تباهی و فساد بکشانند.

ساماندهی مداحان در ایام محرم

این استاد حوزه علمیه با اشاره به ساماندهی مداحان در ایام محرم ابراز کرد: این اداره از ابتدای سال ۸۹ تاکنون دوره‌های آموزش اصول مداحی را با استفاده از اساتید مجرب برگزار می‌کند و در این راستای کتب معتبر مداحی را در اختیار آنان قرار می دهد.

اهمیت توجه به مسأله حجاب در بین جوانان و نوجوانان و ارتباط بین دختر و پسر در جوامع مسلمان

وی در ادامه اظهار کرد: امروزه مهم‌ترین مقوله‌ای که دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی باید به آن توجه و دقت لازم داشته باشند، مسأله حجاب در بین جوانان و نوجوانان و ارتباط بین دختر و پسر است و در این راستا اداره تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش می‌تواند با برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی با محوریت عفاف و حجاب گامهای بسیار مؤثری را در این خصوص بردارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان، بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی با توجه به مصوبات ستاد در خصوص ساماندهی هیئات مذهبی بانوان، جلسات ماهانه مسؤولان هیئات مذهبی و مبلغات سنتی را با استفاده از اساتید حوزوی و به منظور پیشگیری از بروز انحرافات و بدعتها در مجالس عزاداری بانوان برگزار می‌کند.

اهداف پلید دشمنان اسلام

وی در پایان گفت: امروز دشمنان افزون بر نشانه گرفتن ولایت فقیه، پا را از این فراتر نهاده و قصد دارند که اصل ظهور و مسأله مهدویت را زیر سؤال ببرند./302/853/ب1

ارسال نظرات