۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۵۶۵۴۲

حزب‌الله و المستقبل بر ادامه تلاش‌ها تا دستیابی به اجماع ملی تاکید کردند

جنبش حزب‌الله لبنان و جریان المستقبل اعلام کردند، به تلاش‌ها و تحرکات سیاسی خود تا دستیابی به تفاهمی که اجماع ملی را درپی داشته باشد، ادامه خواهند داد.
حزب الله المستقبل

به گزارش خبرگزاری رسا، سی‌وپنجمین جلسه گفت‌وگو بین جنبش حزب‌الله و جریان المستقبل روز گذشته (پنج‌شنبه) در عین التینه، مقر دوم ریاست جمهوری لبنان با حضور «حاج حسین الخلیل»، معاون سیاسی دبیرکل حزب الله و «حسن فضل الله» به نمایندگی از حزب الله و «نادر الحریری»، رییس دفتر سیاسی سعد الحریری و «نهاد المشنوق»، وزیر کشور و «سمیر الجسر» به نمایندگی از جریان المستقبل برگزار شد.

حاضران در این جسله به بحث و تبادل نظر درباره آخرین تحولات جاری در عرصه سیاسی داخلی و منطقه‌ای پرداخته و این تحولات را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به نوشته فارس، در پایان این جلسه جنبش حزب‌الله و جریان المستقبل با انتشار بیانیه مشترکی تاکید کردند که به تلاش‌ها و تحرکات سیاسی خود جهت ارتباط و تماس با تمام طرف‌ها و جریان‌ها تا دستیابی به تفاهمی کلی که به اجماع ملی منتهی شود، ادامه خواهند داد.

این نشست درحالی برگزار شد که سعد الحریری روز گذشته در سخنانی رسما حمایت خود از ژنرال «میشل عون»، نامزد حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد./847/ب102/د

ارسال نظرات