۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۴۵۶۹۵۹
افسر پلیس منطقه چنیوت پاکستان:

تروریست‎ها از آموزه‎های اسلامی کاملا دور هستند

افسر پلیس منطقه چنیوت پاکستان در مراسم تجلیل از عوامل تامین امنیت عاشورا در پاکستان گفت: تروریست ها از آموزه های اسلامی کاملا دور هستند.
مستنصر فیروز

به گزارش خبرگزاری رسا، مستنصر فیروز افسر پلیس منطقه چنیوت پاکستان، در مراسم تجلیل از عوامل تامین امنیت عاشورا که از سوی کمیته امن بین المذاهب برگزار شد، از عوامل تامین امنیت عاشورا در  منطقه چنیوت و علمای منطقه تقدیر و تشکر کرد.

وی عملیات تروریستی در کشور و منطقه از سوی تکفیری وھابی را به شدت محکوم کرد و گفت: اسلام دین امن و سلامت است و حضرت محمد(ص) برای پیروان تمام مذاھب، پیامبر صلح و دوستی بودہ است.

این افسر پلیس تصریح کرد: کسانی که به نام اسلام و با هدف دستیابی به بهشت خون مردم بی گناه را می ریزند از آموزه های اسلامی کاملا دور هستند.

مستنصر فیروز از نقش روحانیت در برقراری و صلح امنیت محرم در منطقه ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: کشور برای مقابله با قدرت ھای بیگانه به اتحاد ملی نیازمند است، ما به جای مردم کشی باید به توطئه بیگانگان علیه کشور توجه کنیم.

پیرابراہیم سیالوی از روحانیان اھل سنت پاکستان در این مراسم گفت: روحانیان در دهه اول محرم درس محبت و اخوت و تحمل و بردباری به ملت دادند.

در پایان این مراسم با اھدای لوح تقدیر از افسران و فرماندھان منطقه و بعضی از روحانیان تقدیر بعمل آمد./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات