۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۵۷۲۶۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:

دوره آموزش تخصصی کاربردی ویژه مبلغات در پارس آباد برگزار می‌شود

دوره آموزش تخصصی کاربردی مبلغات (نقد فرق و مذاهب اسلامی و نحله های انحرافی ) با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از مبلغات در پارس آباد برگزار می‌شود.
دوره آموزشی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل ، حجت‌الاسلام حسن باقری، رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد  با اعلام این خبر بیان داشت: این دوره  با حضوربیش از ۱۱۰  نفر از مبلغات شهرستان  در زمینه های مختلف و متنوع از جمله آموزش های عمومی و تخصصی فرق و مذاهب، نحله های انحرافی  ، فن سخنوری زیر نظر اساتید مجرب حوزه و دانشگاه فرا می گیرند.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه افزود: این طرح در راستای ارتقای توان تبلیغی خواهران به اجرا درمی آید.

وی شناسایی و سازماندهی اقشار تأثیرگذار، ارتقای سطح دانش و بینش خطبا، تربیت خطیب متخصص، بهبود روشهای خطابه و سخنوری، فراهم نمودن شرایط و زمینه های مناسب برای فعالیت گروه های تأثیرگذار فرهنگ دینی، افزایش کارآمدی و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و رفع آسیبها، بهره مندی از خطبا در مجلس تخصصی و علمی را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد در پایان گفت:  مبلغات حاضر در این کلاسها با مباحث اخلاق مبلغ، سیری در جنبش های اسلامی معاصر، فن سخنوری و خطابه، احکام عملی، جایگاه تشیع در تاریخ اسلام و آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی و معرفی نحله های انحرافی و نقد فرقه ضاله وهابیت بیشتر آشنا شده برای سخنوری دینی هر چه بیشتر آماده می شوند.

گفتنی است، در این دوره آموزشی از اساتید حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) برای تدریس دروس استفاده می‌شود./907/102/ب2

ارسال نظرات