۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۵۷۲۶۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی 13 آبان در 42 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 42 نقطه این استان خبر داد.
13 آبانماه

به گزارش خبرگزاری رسا، علی گرجی امروز در نشست اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در 42 نقطه از چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد و اقدامات لازم در این زمینه در این استان انجام شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این زمینه نشست اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان تشکیل جلسه داده است تا مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با شکوه خاصی  در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در روز یوم‌الله 13 آبان در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همزمان با ایام‌الله 13 آبان همایش‌های بصیرتی امسال با شعار «مبارزه با استکبار، یک شعار همیشگی است»، در سراسر نقاط استان چهارمحال و بختیاری اجرایی خواهد شد و استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و فضای مجازی برای معرفی توطئه و جنایات استکبار در بین نسل جدید لازم و ضروری است.

گرجی عنوان کرد: اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان انجام شده است و همزمان با روز 13 آبان در 42 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم غیور و شهیدپرور با مشت‌های گره کرده در این راهپیمایی خواهیم بود که یک بار دیگر نفرت خود را از استکبار اعلام خواهند کرد.

 وی از برگزاری مراسم صبحگاه بصیرتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: همزمان با روز 13 آبان زنگ نمادین استکبارستیزی در مدارس این استان با حضور مسؤولان و دانش‌آموزان نواخته خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌های شیطانی استکبار در این استان خبر داد و گفت: همزمان با ایام‌الله 13 آبان برنامه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد./907/102/ب2

ارسال نظرات