۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۵۷۳۰۸
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

۱۳ آبان نمادی از عزتمندی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت ایران است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ۱۳ آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می‌شود.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هماهنگی برگزاری روز ملی 13 آبان، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان تبلور ظلم‌ستیزی و عزت خواهی ملت ایران و لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبر حسینی خود با فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار است تا آمادگی خود را برای ایجاد سدی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان به‌ویژه آمریکا اعلام کنند.

وی با اشاره به این که امام خميني(ره) از ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم ياد کرد، افزود: سیزدهم آبان ماه روز شهادت تعدادي از دانش‌آموزان و همچنین سالروز تبعيد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و در واقع سه مناسبت ترکيب شده و عنوان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني را به خود اختصاص داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان ما شهيد شدند براي مبارزه با استکبار شهيد شدند، اگر امام خميني(ره) هم تبعيد شدند براي مبارزه با آمريکا و استکبار تبعيد بوده و اگر لانه جاسوسي هم تسخير شد با همين انگيزه اتفاق افتاد.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: روز ۱۳ آبان حامل پیام جهانی انقلاب اسلامی یعنی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و نشانه رفتن به مصداق عینی استکبار یعنی آمریکای جنایتکار است، استکبارستیزی ازآن‌جهت یک وظیفه و انسانی در دین مبین اسلام و هدایت قرآنی است که بهترین شیوه برای پیگیری صلح و امنیت جهان است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به روحیه استکبارستیزی حضرت امام خمینی(ره)، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و اسرائیل را افتخار ملت ایران اسلامی و همه دنیا یاد می‌کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران وجود رهبر معظم انقلاب و مواضع صریح و آشکار ایشان در برابر مستکبران را بزرگترین نعمت خواند و افزود: تا دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم شریف ما ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز بزرگ‌ترین افتخار خواهد بود.

حجت الاسلام یوسف پور حضور هر ساله مردم در راهپیمایی 13 آبان را بیانگر پویایی اندیشه ضداستکباری امام خمینی(ره) دانست و گفت: تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان از جمله راه‌های وفاداری به آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمای 13 آبان بیانگر پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران‌ها و در همه سطوح است.

استاد حوزه علمیه مازندران پایبندی به اصول اسلامی را نیازمند برپایی و شرکت در میدان‌های اجتماعی دانست و گفت: 13 آبان یکی از میدان‌های اجتماعی در مسیر مبارزه اصیل با استکبار است.

حجت الاسلام یوسف پور 13 آبان را یاد آور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

وی با بیان این‌که آمریکا دشمنی آشکار برای ملت ایران و مسلمانان جهان است، افزود: خصلت تجاوزگری و زیاده‌طلبی و سیاست‌های استکباری آمریکا همچون سال‌های گذشته پابرجاست و باید با عدم اطمینان و اعتماد به آمریکا بنگریم و مراقب باشیم که در برابر تجاوزگری آنان کوتاه نیاییم.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مصداق بارز ظلم و استکبار در دوران فعلی دولت آمریکا است که طبق آیات قرآن باید عزتمندانه در مقابل ظالم بایستیم، وقتی دشمن نتوانست از طریق نظامی و سیاسی سلطه و نفوذ کند به تهاجم فرهنگی روی آورد و به‌شدت قصد دارد اعتقادات ملت ما را سست کند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، ۱۳ آبان را نمادی از عزتمندی ملت ایران و نشان دادن روحیه استکبارستیزی به جهانیان دانست و گفت: حضور مردم درصحنه‌های انقلاب موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

این استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تمام گرفتاری جهان اسلام به خاطر وجود آمریکا است و برای رسیدن به منافع خویش دست به هر کاری می‌زند که نمونه آن را در کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان و پاکستان شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام یوسف پور تأکید کرد: با وجود رهبری آگاه و با بصیرت و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سوی مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت شهیدپرور دسیسه‌های دشمن در عرصه‌های گوناگون خنثی می‌شود.

وی ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا و روز میثاق با آرمان های امام(ره) و ولایت، روز ذلت و خواری آمریکای جنایتکار و روز در هم شکستن ابهت ایالات‌متحده امریکا و روز اتحاد و همدلی مردم ایران علیه نظام سلطه است./950/202/ب2

ارسال نظرات