۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۵۷۳۵۸
نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه:

امام خمینی به ملت ایران تفکر، بصیرت و غیرت انقلابی را تزریق کرد

نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امام خمینی به ملت ایران تفکر، بیداری، بصیرت و غیرت انقلابی را تزریق کرد و ثمرات مجاهدت امام ترس بسیاری از ابرقدرت های جهان از انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام مهدی عزتی

حجت الاسلام مهدی عزتی نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: با الگو قرار دادن مکتب و سیره امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب می توان به این نتیجه رسید که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نخواهد بود.

نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای انقلابی که در خط امام و رهبری حرکت می کنند و تابع ولایت فقیه هستند هیچ گاه مذاکره با آمریکا و شیطان بزرگ به ذهنشان خطور نخواهد  کرد.

استاد حوزه علمیه در ادامه بیان داشت: امام خمینی (ره) به جهانیان ثابت کرد که اسلام و انقلاب همچون دژی مستحکم در برابر مستکبران است و با مجاهدت و تلاش های بی شاعبه دست استثمارگران را از ایران اسلامی ساقط کرد.

حجت الاسلام عزتی با تأکید بر اینکه نباید جلوتر از ولایت و رهبری حرکت کرد ابراز داشت: مسؤولانی که تاکنون خلاف ولایت فقیه و دستورالعمل های رهبر معظم انقلاب حرکت کرده اند توبه کرده و در زیر چتر ولایت فقیه قرار بگیرند.

نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و در این عصر نیز دستورالعمل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مسلمانان هشدار می دهد که اعتماد به شیطان بزرگ دستاوردی جز خفت و خواری به همراه ندارد.

وی با اشاره به تصویب و اجرای لایحه کاپیتولاسیون در ایران عنوان داشت: تصویب این لایحه عزت و ناموس ملت ایران را زیر سؤال برد و تبعات بسیاری را برای کشور به همراه داشت.

حجت الاسلام عزتی ابراز داشت: افشاگری حضرت امام خمینی (ره) و همراهی ملت بصیر سبب نگرانی های شدید از سوی شاه ایران شد و زمینه های تبعید امام فراهم شد اما مردم با وجود تبعید امام خمینی (ره) آرام ننشسته و با اعتراض های خود زمینه های بیداری و در نهایت به ثمر نشستن انقلاب را فراهم کردند.

استاد حوزه علمیه در پایان تأکید کرد: امام خمینی (ره) به ملت ایران تفکر، بیداری، بصیرت و غیرت انقلابی را تزریق کرد و ثمرات مجاهدت امام ترس بسیاری از ابرقدرت های جهان از انقلاب اسلامی است./857/302/ب3

ارسال نظرات