۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۷۶۶۹
سردار فضلی:

بصیرت دانش آموزان بسیجی سدی در مقابل تهدیدات دشمن است

سردار فضلی گفت: دانش آموزان بسیجی با الگو گیری از شهید فهمیده و شهدای دفاع مقدس و ادامه دادن راه آنان در رکاب رهبری با بصیرت کامل سدی در برابر تهدید دشمنان خواهند بود.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی استان تهران با آرمانهای امام راحل در مرقد مطهر امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز ما هر چه داریم به واسطه نهضت امام راحل است.

وی افزود: امام راحل قریب به 5 دهه قبل از پیروزی انقلاب به همراه مراجع، علما و شهدا مجاهدت و فداکاری بسیاری انجام دادند و با ارزیابی تاریخ توانستند نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند.

سردار فضلی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب سر آغاز دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی شروع شد، بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی با ایجاد ناامنی درصدد تغییر ماهیت این نظام بودند اما این مردم با هوشیاری به مقابله با دشمنان پرداختند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان و دیگران با شنیدن فرامین امام راحل برای مقابله با دشمنان متجاوز بعثی بدون کوچک‌ترین آموزش نظامی به مقابله با دشمن پرداختند و با همه وجود از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: امروز در 36 سالروز شهادت اسوه تاریخ انقلاب شهید فهمیده است و ما آمده‌ایم تا با آرمانهای امام راحل و نائب امام زمان رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنیم تا در دفاع از دین خدا و در مواجهه و مقابله با همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعم از استکبار جهانی آمریکا، اسرائیل و آل سعود که همواره علیه انقلاب دسیسه و توطئه می‌کند هوشمندانه به صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی بپردازیم.

سردار فضلی عنوان کرد: امنیت امروز ما مرهون مجاهدتهای مدافعان حرم ایرانی است که در کنار برادران لبنانی، افغانی و پاکستانی با الگو قرار دادن امام حسین(ع) در دشمن ستیزی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) در دور دستها و در سرزمینهای پر آشوب آسیای غرب به مقابله با دشمن پرداخته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان بسیجی با الگو گیری از شهید فهمیده و شهدای دفاع مقدس و ادامه دادن راه آنان در رکاب رهبری با بصیرت کامل سدی در برابر تهدید دشمنان خواهند بود./202/813/ب1

ارسال نظرات